Gå til innhold

Kan/vil noen svare meg på dette utifra egen erfaring? Takk:).Trenger råd.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

:) Ønsker meg veldig et barn til men har fått litt angst...Har en sønn på 14 år...Kjempelett fin fødsel:)

Så fikk jeg en datter for 3 år siden...helt grei fødsel ...Men da den første utpressing..lyst til å trykke veen kom føltes det som å bli vrengt innenifra og ut...fikk kjempesmerter i rygg og har hatt litt ettervirkninger av dette i senere tid..Har gått til behandling og er mye bedre,,

 

 

Jeg hadde ingen revner eller komplikasjoner utover dette,men det føles som noe ikke helt stemmer generelt nedentil...litt som om jeg er litt skjørere hvis dere skjønner...hm litt vanskelig å forklare...

 

Men det jeg lurer på er om noen andre her har hatt litt på følelsen av at noe ikke er helt på stell generelt etter fødselen selvom legen kanskje sier at alt er ok..

 

Har dere vært litt i tvil om dere skulle satse på flere barn etter dette og latt vær, eller har dere tatt sjangsen på et til?

 

Hvordan gikk det ved fødselen....Opplevde dere samme smerten...ble det værre eller gikk det bra..Er så redd for at f eks.ryggen skal bli helt på trynet og bli værre.

 

Hadde etter fødselen små lammelser og en slags nummenhet og prikking i over ett år etterpå ,men fysio mente det kunne være nærver i klem pga nedpresset ved fødsel....:(

 

Vil jo så gjerne ha et barn til,men skal jeg tørre når jeg føler at dette kan gå galt...Tenk om neste fødsel slår meg helt ut...

 

 

Noen med erfaring om dette....noen som ikke lyttet til kroppen og fikk store komplikasjoner eller gikk det bra med dere,,Takk hvis noen svarer meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...