jobber med saken har klart det Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 Hei I dag har det skjedd noe tragisk. Vil ikke gå inn på hva det er, men det er tragisk og jeg er kjempe trist!! Noen gode råd som kan få humøret opp noen hakk? Har mest lyst til å pakke sakene mine og stikke av. Men det er jo ikke så lett når man er høygravid... Jepp, det var dagens klaging Hilsen en tårevåt meg
zombie2be Skrevet 1. september 2011 #2 Skrevet 1. september 2011 huff da:( dette hørtes ikke så kjekt ut!! Sørg for å passe på deg selv i denne tida, prate med noen som er der for deg? gjøre noe du liker godt etc. Vanskelig å svare deg,men håper det går bra! klem
Draumaren Skrevet 1. september 2011 #3 Skrevet 1. september 2011 Uansett hva det er, så er det virkelig ikke tragiske ting du trenger nå på slutten.. Er veldig vanskelig å kunne gi deg noen gode råd når en ikke vet hva det gjelder, men almenne råd er jo å snakke med noen du har tillit til, noen du tror kan gi deg støtte i situasjonen. Ellers kan det hjelpe å notere tanker og følelser på et ark, sove på det, og prøve å skissere løsninger neste morgen. Sender deg mange varme tanker her jeg sitter på sørlandet. <3
Gloria ** Skrevet 1. september 2011 #4 Skrevet 1. september 2011 Jobber med saken har klart det Hvis det er skjedd noe usedvanlig tragisk og trist er det lite en kan gjøre annet enn å 'akseptere' situasjonen som den er - dersom det ikke kan gjøres om. Ikke nekte for det inntrufne. Men å være trist og tårevåt alene er ikke en god ting - håper du oppsøker folk, venner, familie rundt deg som kan støtte og være nær nå denne siste tiden. Uff, ikke lett å trøste på generelt grunnlag, men MANGE GODE KLEMMER skal du ha i natt og for tiden fremover. Ta godt vare på deg selv
jobber med saken har klart det Skrevet 1. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2011 Takk for gode klemmer og fine ord. Utrolig hvor mye trøst en kan få her inne:) Dere er gode. Takker for rådene dere kommer med. Håper ikke babyen merker at jeg er trist og at tårene renner ustoppelig.... Hadde jeg ikke vært gravid, så hadde jeg hatt en hard treningsøkt nå. Utrolig hvor mye trening hjelper. Får håpe babyen kommer snart.. for det er vel definert som en kjempe hard treningsøkt..
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 2. september 2011 #6 Skrevet 2. september 2011 Men stackare! Det unnar jag dig verkligen inte!! Men inte ha dåligt samvete för att du är ledsen, få det ut istället! Om Du går och håller på det blir det bara värre och bebisen känner av det med!! Många kramar
jobber med saken har klart det Skrevet 2. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2011 Tusen takk:) Her renner tårene.. sikkert gått med noen kg med tårer i dag
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 2. september 2011 #8 Skrevet 2. september 2011 Stackare, jag föler med dig alltså. Man är så extremt sensitiv också. Sist väntade jag en tjej - då var jag gråt färdig hela tiden. Denna gången är det en kille och jag märker stor skillnad. Vet inte vad du väntar men för mig sist gång så grina jag varje dag för minsta lilla ting, var väldigt slitsamt och deppigt. Skulle liksom vara en fin tid(!) Och när du då har upplevt något tragiskt... uffa mig kan inte föreställa mig. Massa massa kramar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå