Gå til innhold

Skrytestatuser på facebook


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller er det flere som hater skrytestatusene på facebook? Enkelte skryter over simple ting som at de har tatt husvasken, at de har bakt, trent, ikke spist usunt osv..

 

Tar de helgavasken så sjeldent at de føler at de må poste det på facern for å få en klapp på skuldra?

 

Trenger man virkelig 4 statuser på hvordan bakstverket er?

 

Skjønner bare ikke hvorfor man har så stort behov for å poste slike ting. Neste blir vel hvor flinke de er til å tørke seg bak etter dobesøk, eller at de har pusset tennene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Who cares? Er det så ille så får du slette dem fra vennelista di da vet du...

Er ikke så veldig ivrig på å oppdatere selv, men syns det er bra andre gjør det sånn at jeg har litt underholdning i hverdagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha jeg bryr meg ikke, andre får oppdatere med hva de vil med.

 

jeg er lei av folk som irriterer seg over andres statuser. er det mulig å bli mer bitter klagekjærring enn det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe at du ikke er på min venneliste da HI :P

 

Jeg oppdaterer ikke alt jeg gjør, men inn i mellom skriver jeg både at jeg har vaska, trent, leika med barna eller annet, men kan ikke påstå at jeg gjør det for å skryte ;)

 

Jeg velger selv hva jeg vil skrive på facebook og det bryr meg egentlig ikke så mye om folk følger med eller ei.

 

Men, jeg synes det er mer rart med de som er på facebook samme hvor de er.. F,eks. nå sitter jeg på jobb, nå er jeg ute på byen å drikker, nå sitter jeg hos venner og koser meg osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det, HI, får du dårlig samvittighet av disse "skryte"statusene dine? da er det kanskje på tide å logge av facebook og dib og ta husvasken, bake et brød eller gå en tur....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns nesten disse statusene er verre jeg. Eksempelvis:

 

"I dag kosa vi oss med kjøttkaker til middag".

"I kveld blir det fotballtrening med minstemann. Heia!"

"I dag skal begge jentene til mormor og morfar".

"I dag har minstejenta vært så flink".

 

Og så videre...

 

GJEEEEESPEEEEEEEE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er faktisk akkurat så sjeldent at jeg vasker vinduer at når jeg faktisk gjør det, så er det ikke umulig at det blir en facebookstatus ut av det. ;) Men vennene mine vet også at det er gjort i humoristisk mening, så jeg får ofte mange godlynte og sarkastiske tilbakemeldinger på det også. Hahaha... Sånt elsker jeg.

 

Men enig med deg i at hvis man gjør det hele tiden, slik en av mine venner gjorde (full rapport om alle detaljer av dagens husarbeid, med ny status hver halvtime eller så), så blir det litt vel i overkant ja.Men det er bare å skjule vedkommede, slik jeg gjorde. Nema problema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...