Gå til innhold

Satan, jeg har fått klamydia!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Holdt på med en mann i en periode på 6mnd, hadde ikke sex før de 2 siste av disse. Interessen min dabbet av også ferska jeg han med å kline med en annen. Dermed var det over og ut for min del ( ikke prata med han i ettertid). Jeg fikk ca 2-3 uker etter sist jeg snakket med han veldi vondt i magen, hadde da før dette vert og testa meg ( uten og fått svar, noe jeg som pleie bety at det er negativt), da jeg fikk disse smertene var jeg igjen hos legen men de fant ikke ut noe. Smertene ble verre utover dagen og jeg ringte til slutt til sykehuset, der de tok meg inn til undersøkelse og di sa at jeg nok har en liten infeksjon men den er oppdaget tidlig (fikk noe piller som skulle ta knekken på ALT av infeksjoner, deriblandt klamydia.) . Åpnet idag brevet jeg fikk av sykehuset, der står det ¨klamydiaprøven vi tok av deg var posetiv¨! FAEN, jeg har det hvertfall ikke lenger nå siden jeg har tatt de pillene.. Skal gå på etterkontroll.. Fy jeg er så sinna, jævla mannfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn kan ha klamydia uten symptomer, så du kan jo ikke være sinna på andre enn deg selv som valgte ha sex uten beskyttelse.

 

Du har opplysningsplikt da, så enten må du ringe han å si du har det eller så må du oppgi navnet hans til legen så han kan ringe å be han komme inn til test.

 

Fin hevn det da, at han får telefon fra en fremmed lege som kan fortelle at en av hans sexpartnere har testen positivt så han må komme inn å teste seg han også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har vert med en person i 6mnd, og tror på det denne personen som sier at det ikke er noe. (Man må jo før eller siden tro på dette og ta et steg videre)! Det var ikke noe one nights liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...