Gå til innhold

har så utrolig lyst på en baby til


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

men samboer vil ikke...er så lei meg og vet ikke hva jeg skal gjøre. Ikke går det an å prate om det, svaret er bare "NEI". Vi har bare et barn og jeg vil så gjerne at jenta skal ha et søsken

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er jenta di? Kanskje mannen din trenger litt mer tid ( hvis hun er liten enda...?) jeg har også veeeeldig lyst på en til selv om småtta bare er 4 mnd :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsken er utrolig viktig!

 

Putt pillen i vasken, dra ei hvit løgn og bli gravid ved ett "uhell".

 

Dere angrer aldri på at dere får ett barn til, men angeren kan bli stor om dere ikke gjør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere virkelig så ondskapsfulle at dere vi l LURE mannen til å få ett barn til?? Hva om han har GODE grunner til å ikke ville ha ett til? Kanskje forholdet er i ferd med å skjære seg? Det kan jo være at han tenker på å stikke? Fatter ikke at noen kan være så sleipe, dere skal være TO om å få barn!! Kvinner har for mye makt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, dårlig råd. Man lurer ikke et menneske til noe sånt noe. Det er ikke rettferdig hverken ovenfor han eller barnet. Hva om forholdet går vasken pga. dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den eneste rette måten å gjøre dette på er å snakke sammen.

Ikke aksepter et nei. Det er ikke grunn nok og absolutt ingen forklaring på hvorfor han ikke vil ha. Si du vil ha en forklaring og at dere må snakke sammen om dette på en ordentlig måte.

 

Det blir feil av deg å lure han til flere barn, men det er også feil av han å nekte deg flere, så dere må rett og slett finne en løsning som passer for dere begge og ikke bare en av dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...