Gå til innhold

Hva planlegger DU å spise til middag i morgen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Endelig fredag! Har lyst på noe skikkelig godt til middag i morgen kveld til kjæresten og meg når barn er i seng. Noen tips? Hva skal du ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det kaos i leiligheten pga oppussing, så da begrenser mulighetene seg veldig. Blir vel steking av en frossenpizza sikkert, evt noe takeaway hvis vi unner oss det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

løvstek hamburger med masse krydder og ost!!! dryppende dressing, masse salat, tomat, sylte agurk og mais. Og selvfølgelig pommes frites!!!GLEDER MEG TIL JUNK!!!! Lager det hjemme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morra lager jeg ingen verdens ting!

 

Vi får taco på jobben på fredager, og da henter jeg ungene og vi spiser der alle sammen:) På kvelden blir det en omelett eller noe til kelds og litt digg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønnsakssuppa som er igjen fra i dag, eller en salat. (er på slankern og ungene er borte i helgen, så her blir det harde bud..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver fredag?Blir du ikke drittlei??Så god mat bør spises sjelden for å ivareta luksusen spør du meg!! Men for all del, kos dere.Hørtes yammi ut! Hilsen løvsteken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her serveres det red thai curry med kylling og grønnsaker og litt byggryn.. som kos til kvelds blir det litt oppskårede grønnsaker med dip (god gammeldags holiday dip laget med yoghurt naturelle)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...