Gå til innhold

føler du deg _hot_ hver dag?:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har du iallefall en gang iløpet av dagen tenkt:" jeg er faktisk ganske pen!!!"? Synes det er så mange pene som sier de IKKE er det(sikkert for å få oppmerksomhet, men uansett...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det tenker jeg faktisk aldri. Og det er fordi jeg ikke er pen.

 

Med fare for å bli beskyldt for å prøve å få oppmerksomhet, velger jeg å signere som

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh....nei jeg føler ikke akkurat det nei. Gjør ikke så mye for å se så stilig ut for tida heller. Ligger stort sett på gulvet med småbarn hele dagen, så da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver dag. Trodde det var normalt blandt alle. Kansje bare ikke alle som tørr å inrømme det ovenfor andre. Men etter å ha stått opp og ordnet meg, så føler jeg meg fresh og _hot_ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det gjør jeg faktisk. Vel, om ikke HOT så føler jeg meg ihvertfall pen, og det til tross for at jeg er 20 kg overvektig. Jeg vet jeg er søt i ansiktet og er alltid glad, det hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med noen liter ekstra blod i kroppen så føler jeg meg i hvert fall kokende varm for tiden! ;)

Men med 12 kg ekstra på kroppen, så vil jeg vel ikke påstå at jeg syns jeg ser så veldig hot ut akkurat nå ;)

 

Men ellers, når kroppen min ikke er lånt bort til babyen, så varierer det fra dag til dag. Noen dager liker jeg speilbildet mitt godt, andre dager føler jeg mest for å krype under dyna og gjemme meg bort...

Sånn har vel de fleste det regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jeg ser meg i speilet når jeg ferdig med å stelle meg og tenker; jaja, ser jo ikke helt forferdelig ut. Men aldri at jeg er pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hver dag.Men innimellom har jeg dager hvor jeg tenker; Jøss, idag har du fått det til! Og det burde alle ha selvinnsikt til å klare =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det varierer hele tiden.. enkelte dager føler jeg meg superfresh, fin og nesten tynn :P

 

Andre dager føler jeg meg stor og stygg, he he he..

 

Merker spesielt at jeg får dårlige tanker om meg selv når jeg i en periode er mye hjemme med barn o.l. Ikke fordi at jeg da ikke får oppmerksomhet, men sikkert fordi man blir sliten og "mister" seg selv litt på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ofte at jeg ser helt for jævlig ut idag, men jeg sier det aldri høyt for det mener jeg blir å fiske.

 

Når det er sagt vet jeg at jeg er over gjennomsnittet pen og burde slikt sett være ganske fornøyd, men så er det det der med at vi finner alltid feil på oss selv da.

 

Nå for tiden føler jeg meg pen igjen, 26 uker på vei og har ikke akkurat følt meg hått til nå, men det har kommet tilbake. Sikkert fordi jeg får en masse komlimenter om hvor vakkert gravid jeg er, at jeg ikke har lagt på meg og magen ikke er diger men synlig nå. Jeg må iallefall nyte det så lenge det varer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke hver dag, men når mannen min er hjemme, så får han meg til å føle meg som verdens hotteste kvinne. Men også ellers hender det jeg tenker, "Wow, for en hairday", eller "Fornøyd med sminken i dag!" og en gang i blant "Nice ass" når jeg går forbi et speil.. Jobber i en klesbutikk, så jeg går ofte forbi speil! :)

Jeg er absolutt ikke så pen, men har kanskje litt for god selvtillit, og synes det er viktig å fortelle meg selv at jeg ikke er så verst! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer fra dag til dag, noen ganger føler jeg meg som en dass, andre ganger stråler jeg og ser at jeg er veldig pen og heldig med utseende. Jeg har langt hår mange misunner meg, er veltrent og stram i kroppen, jeg smiler mye og er veldig glad og sprudlende. Så jeg tror jeg blir ansett for å være pen selv på de dagene jeg ikke føler meg særlig "hot"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...