villevilla Skrevet 1. september 2011 #1 Del Skrevet 1. september 2011 Kjenner at kroppen å hodet ikke orker mere nå.. jeg er LEEEIIII av å misslykkes... Har satt inn et frysegg som ikke ble nå av, etter det hadde vi et uttak som resuleterte i null levende soldater.. Gjorde et nytt uttak der ett egg ble befrukta å satt tilbake.. men mistet den spira.. gjorde enda et nytt uttak, fikk ut 6 egg.. 5 av dem var brukbare, men INGEN ble befrukta.. Jeg skjønner jo at hvis jeg gir opp blir det i alle fall ingenting.. så har meldt fra om at tanta er kommet, men må vente i eeeeeeeeeeeevigheter før det blir vår tur igjen.. Er så lei medisiner og sprøyter å ikke minst all ventinga.. Jeg har gjort 4 uttak (har et barn) og alle har til nå vært like jævlige.. Sist fikk jeg så my de kunne gi av medisiner og en ekstra vival... men hjelper nullniks! Det kvarteret føles ut evigheter med smerter... ahhhh... synes det er så leit.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143533419-virkelig-lei-meg-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
shalin Skrevet 2. september 2011 #2 Del Skrevet 2. september 2011 Uff,skjønner deg veldig godt:-( Jeg er selv litt der selv for tia,hvor ting er vanskelig å frustrerende.... Du har jo vært skikkelig uheldig da,det er jo så urettferdig!!! Jeg holder på med mitt 6 forsøk nå,og måtte igang med ivf pga en møkkalege som gjorde en tabbe,utrolig bittert,og det tok de 7 år og finne ut av. Jeg er og drittlei medisiner,negative tester og venting...jeg har heller ikke trua denne gang,så da har jeg 3 egg på frys som jeg håper overlever,iallefall 1 av de,sist så døde alle 6 jeg hadde på frys,jeg er på det siste forsøket i det offentlige nå,men vet faktisk ikke om jeg orker å gå videre med privar forsøk....men gjør vel det når jeg kommer med litt ovenpå :-) Hvorfor er uttakene dine så vonde da tro? jeg syntes jo det er litt vondt,men helt overkommelig. MEN det finnes jo heldigvis håp,i Danmark er de jo veldig flinke med prøverør og denslags,så dere kan jo høre der? de har metoder der som de ikke gjør her i Norge. Det er flere par jeg har hørt om som har misslykkes her,men lykkes i Danmark:-) Du får prøve å tenke litt positivt,men jeg skjønner deg veldig godt,utrolig slitsomt å være prøver,masse medisiner og venting,og opp og nedturer...men forhåpentligvis så sitter vi med små nurk i armene våre :-) masse lykke til videre! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143533419-virkelig-lei-meg-n%C3%A5/#findComment-143535162 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå