Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg værsåsnillmedsukkerpå???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg vil ha et skikkelig fint KORSETT, det skal ikke være et "sengehalm" korsett, men et korsett jeg kan bruke under klær :) Må være langt siden jeg har postgravidmage med saftig slækk i nedre parti og litt flesk på nedre del av ryggen :P

 

Hvos kan jeg få tak i et som gir meg fin midje (ikke vepsemidje!) og som holder inne litt ellers på mage/rygg regionen??

 

Og ja, jeg bruker hold in redskaper fra før, men vil ha et korsett også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, jeg er frekvent shopper på LINDEX sin straminnnsåinnihampenatmanikkefårpuste avdeling, men finnes det skikelig korsetter der?? Eller er det bare spandex som ruller ned og opp overalt??

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med sukkerpå?? Sikkert mange undertøyforretninger som selger fine korsetter, Stikker du i en brudebutikk får du i allefall fantastiske korsetter som gir en fantastisk midje og holder flesket inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter det ikke spandex det der undertøyet alle kjendisene bruker? Ryktene skal ha det til at også rumpa til Pippa var spandex sin fortjeneste;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ellers så får du jo kjøpt body- korsetter feks i Spar kjøp, men de virker tette og svette ;) Skal du ha et skikkelig korsett må du være villig til å betale for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest overlord

Jeg kjøpte iallefall et fantastisk korsett der. Det går helt fra under puppene til nedpå hoftene og gjør at jeg ikke buler noen steder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal sjekk ut LINDEX en gang til, mulig det kommer mer slike fancy ting når det nærmer seg julebord :P

 

Er jo villig til å betale litt for et godt korsett, men da må det være mulig å bruke det litt oftere enn 1 gang i året :P Og jeg vil helst ha spilefritt korsett, for spiler blir fort bøyd ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest overlord

Mitt har ikke spiler. De hadde det i hudfarget og svart. Du kan jo spørre om de fortsatt har det i salg, evnt. på lager til julebordsesongen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et pent et på Kappahl for noen måneder siden. Ser ut som en trang topp, og gir skikkelig kløft. Men den er ikke tacky..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...