Gå til innhold

Tenner eller... bare vanlig forkjørlelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi alle i familen har vært syk nå i en uke. Men nå når alle er på bedringens vei, begynner lillegutt å plages volsomt.

Har er nå snart 9 mnd. Han har hadd hoste og vert tett i nesen nå siden lørdag. I går fomiddag var han i kjempe fin form, helt til klokken ble 17.30. Etter da gråt han masse å var bare sint og sur. kl. 20.30 våknt han med 38,9 i feber, og bare gråt. Ga han en paracet, og han sovnet da etter 1,5 t.

I kveld startet det me 38 i feber, å bare gråting. Han sovnet ikke før nå, kl. 21.30, i vognen sin. Vi har prøvd alt. Han vil ikke ha pupp eller tutt. Eneste som får han til å slutte å gråte er om han får en flaske med kaldt vann. Da sitter han å tygger på tuten.

Dårlig matlyst har han også hatt de to siste dagene. Spiser for det meste bare yoghurt..

Noen som kjenner symptomene, å kan gi meg noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn på 9 måneder har også vært forkjølet de siste dagene. Han har ikke hatt feber i dag, men i går og dagen før det. Han er snørrete og hoster litt. Han plages mye med tenner på vei mener jeg. I kombinasjon med dette og forkjølelse syntes jeg han har mindre matlyst og han sover dårligere. Har hatt to netter på rad hvor han har våknet og det virker som han har vondt i munnen. Smokk er ikke lett når han er tett i nesen og det har ofte blitt til at vi må legge han i vognen i litt sittende stilling for at han skal få sove. Nå håper jeg forkjølelsen gir seg og tennene kommer! Syntes min gutt er ekstra plaget av tenner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...