nytt bøllefrø i okt Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 Nå har de gjort det store. Jeg hadde time på morgenrøden på søf i uke 37 men i dag fikk jeg brev om at timen var flyttet til uke 39.... Lurer da litt på om de allerede har bestemt nå føre de har møtt meg om at jeg får avslag på keisersnitt. Ble egentlig kjempe deppa. Skal ringe de i morgen og håper på noe bedre.
Heidish Skrevet 1. september 2011 #2 Skrevet 1. september 2011 Hei! Vi har selv vært på Morgenrøden og er kjempe fornøyd med samtalen vi fikk. Samtalen gjør at vi ikke gruer oss like mye til fødselen og vi fikk en god samtale om forrige fødsel. Er du sikker på at de har flyttet timen din pga at de har gjort seg opp en mening ang din sak? Vil heller tro at det er logistiske grunner til timeflyttingen. Vil også tro at ett slikt tilbud som morgenrøden ikke "får tildelt" mye ressurser (dessverre) og at det derfor er lang ventetid ved bestilling av timer og når timer blir flyttet på.
nytt bøllefrø i okt Skrevet 1. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2011 Vet ikke hvorfor de velger å flytte timen min til nærmere termin. Døra etter at jordmor ringte får å få timen før uke 37 og ringte inn til barsel og fikk beskjed om at dette måtte de rette opp i. Så får høre med morgenrød i morgen. Men dette får ikke meg til å hoppe i taket om hva som kommer til å skje....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå