Høna08 Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 skravletråden til Husmusa, LilleElla, lykkelig og freken jeg Noen andre som hang her inne på den tid da vi kunne spionere på de fire damenes li?. Ser jo et par av nickene her inne nå også, så synes de kan starte en ny skravletråd jeg, hehe
Lillepusen-78 Skrevet 1. september 2011 #2 Skrevet 1. september 2011 Ah, ja det var tider ;-) Synes det er på høy tid de tar opp tråden (hoho)!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. september 2011 #3 Skrevet 1. september 2011 hihi, så koselig å høre da Vi skravler fortsatt masse sammen, men holder oss til Facebook for tida, litt mer privat der;) Men savner gode gamle DIB da, er ikke det samme her nå lenger gitt!
LilleBjella Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Virkelig? Det er tydeligvis ikke så veldig mange som er enig med deg:) Og noen ble direkte sure da vi av naturlige årsaker flyttet skravlingen fra 0-1 til 1-2. Men noe godt har da kommet ut av det; jeg og FrøkenFreken har blitt gode venninner og det går ikke mange dager uten at jeg får en oppdatering av de to andre. Men livet er særdeles lite interessant for tiden, så det er nok like greit at dere slipper!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #5 Skrevet 2. september 2011 jeg kan med hånden på hjertet si at jeg IKKE savner det. makan til svada fra en gjeng med mammaer som tror de har svaret på alt, skal man lete lenge etter. godt de begynte å snakke på facebook ol istedet. slike samtaler hører ikke hjemme her.
Lillepusen-78 Skrevet 2. september 2011 #6 Skrevet 2. september 2011 Haha, alternativet for deg var vel å la være å lese denne tråden med "svada fra gjeng mammaer som tror de har svaret på alt".....men siden det var vanskelig, så er det jo bra for deg at den ikke er her på dib lenger ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #7 Skrevet 2. september 2011 Ja, det er jo det jeg sier ; bra
Høna08 Skrevet 2. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 2. september 2011 Nei kan nesten se ut som resten har egne liv ;-) Jaja, for meg passet det ypperlig å lese litt "svada" fra andre mammaer i ammetåka mi
Høna08 Skrevet 2. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2011 Jeg savner også den tiden hvor det ikke fantes noen anonymknapp her inne ;-)
LilleBjella Skrevet 2. september 2011 #10 Skrevet 2. september 2011 Leser du alle trådene på www.dinbaby.com? Det må være veldig slitsomt for deg, spesielt i kombinasjon med å ha små barn, er den første tanken som slår meg.
Cruella De Vil Skrevet 4. september 2011 #11 Skrevet 4. september 2011 Haha, var du her også på den tiden, ja? Jeg har akkurat kommet tilbake med en liten jente (født på mandag), og husker de hadde trådene sine sist jeg hang her (ca. 2 år siden da jeg fikk gutten min). Jeg pleide ikke å lese trådene, da, men det var hyggelig at de skapte litt liv her. bim har vel endret seg litt siden sist, jeg falt ut herfra for ca. et år siden, men begynte å henge her igjen når jeg ble gravid på nytt. Det er greit å ha et sted man kan diskutere graviditet/babyer/bæsjebleier til man blir blå i ansiktet uten å plage de nærmeste omgivelsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå