Oktoberbabyen Skrevet 1. september 2011 #1 Del Skrevet 1. september 2011 Var hos gyno idag etter utredning og lap, og endte opp med at han sendte henvisning for prøverør på riksen.. så da er det vel bare å vente og håpe. Har kun hatt en runde med pergo, men prøvene viste at jeg hadde eggløsning før pergo og etter pergo, men ikke når jeg tok pergo, så da var det å sende søknad for prøverør, siden det ikke var vits å vente på det iflg gyno. Alt er visstnok normalt med oss begge bortsett fra at jeg har PCO(S). Iflg gyno er det 3-6 mnd ventetid på riksen, men det avventer jeg og ser, han sa det var 6-8mnd på lapraskopi.. men jeg lå på operasjonsbordet knappe to uker etter at han sendte henvisningen. Men.. hva kan jeg/vi vente oss når vi kommer til riksen? Hvordan er prosedyrene når man skal igang med noe sånt? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143533066-melde-seg-inn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulte-74 Skrevet 1. september 2011 #2 Del Skrevet 1. september 2011 Hei! Vi ble innkalt til en forsamtale på Riksen først. Et par mnd etter at vi sendte søknaden. På forsamtalen ble vi informert om fremgangsmåten for ivf av to hyggelige leger. Måtte ta en ultralydundersøkelse for å "skjekke forholdene" Etterpå fikk vi informasjon om medisiner av en veldig flink sykepleier. Begynte på behanlingen bare en uke etterpå. De er veldig flinke til å forklare hva du skal igjennom på Riksen. Vi var iallefall veldig optimister etter den første samtalen og har vært veldig fornøyd hele tiden. Bare å spørre hvis det er noe du lurer på :-) Lykke til Limsevimse Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143533066-melde-seg-inn/#findComment-143533384 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå