Gå til innhold

Hva kan en finne på med 13 stykk 7 år gamle gutter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

+ noen flere unger med annen alder.

 

Bursdagsbesøk ja ;-) Av erfaring vet jeg at det fort går ca 45 minutter med at alle gjestene kommer, gaver skal åpnes, og maten fortæres. Så pleier de neste 20 minuttene å gå greit med at alle vil leke med de nye lekene, og de gamle for den saks skyld. Og så går de siste 15 minuttene greit med fisking etter godtepose. Evt skattejakt? Men tiden i mellom der synes jeg kan bli litt vrien. Da er de trøtt, høy på sukker, og begynner å krangle og flyr rundt over alt. Noen artige leker som ikke krever for mye plass? Er meldt regn, så må være inne. Stolleken har vi ikke plass til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Gjestene kommer - ca 10-15 min

 

- Pakkeåpning, for å få dette til å ta litt tid pluss at det ikke bare skal bli rive av papir fortest mulig og ingen ser hva bursdagsbarnet får - lek flasketuten peker på, alle barne setter seg i en ring, bursdagsbarnet begynner med å snurre flasken, den flasken peker på gir sin gave som bursdagsbarnet åpner, alle for sett og mor får oversikt over hvem som gir hva.. den som ga sin gave snurrer neste gang, men 13 barn tar dette fort 15-20 min.

 

- Frilek - det er alltid gøy å se hva bursdagsbarnet har av leker osv. 15-20 min.

 

PØLSER eller hva du nå skal servere av mat. 20 min.

 

Arranger en lek, f, eks sette halen på eselet, lag et stort esel du henger på veggen, lag en hale med en kittklump på, barna skal ha skjerf rundt øynene og forsøke å treffe rett.. 15. min.

 

Frilek 15 min.

 

Kaker 20 min.

 

Fiskedam 15 min.

 

Send ungene hjem.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...