incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 da har jeg født verdens nydeligste prinsesse. Skulle egentlig ha planlagt ks i dag tidlig, men denne tøtta ville det annerledes, og kom plutselig til verden i går 31.aug.. 12 dager før termin så mitt lille septemberknøtt ble et augustknøtt i stedet og rakk bhg fristen søte nurket kom 18.32 og hadde målene 49cm og 3150g... Lykke til alle dere andre, spesielt de som er på overtid, masse fødestøv sendes deres vei )
mornr2 Skrevet 1. september 2011 #2 Skrevet 1. september 2011 Heldig du er!! Kos dere masse videre! Gratulerer!!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 1. september 2011 #3 Skrevet 1. september 2011 Åh ser ju ljus i tunneln - vi har samma termin och du har fött! :0) Hoppas det är min tur snart. kos dig massa och GRATTIS!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 1. september 2011 #4 Skrevet 1. september 2011 Hurra!! din snik ) grattis så mye.
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 1. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2011 takker for gratulasjoner! det blir deres tur også før dere vet ordet av det! Men jeg må innrømme at det var litt herlig og snike i køen hehe Masse lykke til til dere jenter som snart skal i ilden
♥ Min engel ♥ Skrevet 1. september 2011 #8 Skrevet 1. september 2011 Gratulerer så mye med prinsessen Håper jeg og blir så heldig at jeg kan snike litt i køen etterhvert
Dizzie_mortil3 Skrevet 2. september 2011 #9 Skrevet 2. september 2011 Gratulerer med baby og barnehageplass!
Cruella De Vil Skrevet 4. september 2011 #10 Skrevet 4. september 2011 Gratulerer med baby og bra timing for bhg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå