Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 Hva er din beste måte å miste noen kilo på kortest mulig tid? Er snakk om 3-5 kg..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #3 Skrevet 1. september 2011 Sitronkuren. Spise/drikke sitroner (kun det ikke blandet med vann) til målet er nådd.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #4 Skrevet 1. september 2011 Få lungebetennelse, da raste jeg ned i vekt da. Men kanskje ikke så lett å oppnå på bestilling.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #6 Skrevet 1. september 2011 Bendelorm??? (nei anbefaler ikke det altså..)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #7 Skrevet 1. september 2011 "Spis" bare flytende. Du kan kjøre kokte grønnsaker med havegryn i mixmaster, sånn at det blir flytende (eventuelt med LITT oppvarmet melk). Litt smoothie. Grønnsakssuppe. Barnemat på glass. Masse vann og grønn te!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #8 Skrevet 1. september 2011 20:23 her Holdt denne dietten før jeg ble gravid, gikk fra 86 til 64 kg på = 22kg på 7 mnd. Holdt vekten et års tid før jeg ble gravid (så er bare tull at man raser opp i vekt igjen. er bare å holde et sunt kosthold utenom). Jeg brukte denne dietten ca 2 uker i strekk, før jeg spiste "vanlig" noen uker. Holdt på i 7 mnd før jeg var fornøyd og bare spiste vanlig, helt til jeg ble gravid. Nå skal jeg begynne på denne igjen
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #9 Skrevet 1. september 2011 Turistdiare som varer i 6 uker! Gikk ned 11 kg, og har ikke gått de opp ennå var en god motivasjon for å ta tak i hva jeg spiste før.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #10 Skrevet 1. september 2011 slutte å spise spis mindre beveg deg mer!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #11 Skrevet 1. september 2011 Aldri hørt om denne før.. Kanskje jeg skal prøve den da? HI
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #12 Skrevet 1. september 2011 Har begynt å bevege meg mer. Men med ansvar for en liten en, må jeg ha litt næring i kroppen, hvis ikke orker jeg ingenting.. HI
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #14 Skrevet 1. september 2011 D-vitamintiskudd. Vi får i oss alt for lite D-vitaminer her i Norge, alt for lite sol. D-vitaminer hjelper kroppen å spalte sukker og karbohydrater. Bare se på folk som bor i mer solrike land, f.eks østen. De kan omtrent leve på karbohydrater og spiser mer sukker enn vi gjør (faktisk!), de legger ikke på seg av det og får ikke hull i tennene. Les om forskning på D-vitaminer, i USA har antall barn med diabetes 1 gått ned med 80% etter at de økte den anbefalte mengden D.vitaminer til spedbarn. Til sammenligning: i USA er den anbefalte mengden D-vitamin til barn 2000 internasjonale enheter, her i Norge er den 200! Resten av verden tar til seg denne forskningen nå og øker den anbefalte mengden D-vitamintilskudd, men som vanlig henger Norge etter...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2011 #15 Skrevet 1. september 2011 moahhaahahaha amputer! hihihiiiii dagens
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #16 Skrevet 2. september 2011 Ja lurt å gi den et forsøk. Husk KUN alt som er flytende, lett å glemme seg.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #17 Skrevet 2. september 2011 Bli pulverheks (nutrilett e.l.). Men skal det være varig, må du vokte deg vel for hvordan du gjør det når du begynner å spise igjen.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #18 Skrevet 2. september 2011 Tren 2 harde økter og 2 middels økter i uka, Gå trapper - ikke heis, sykle til jobben etc. Vask gulv. Ikke sitt i sofaen. Sov godt, helst åtte timer om natta spis hver tredje time, men typisk lette måltid som en brødskive etc. Ikke snop, bare frukt og bær. ikke smør på brødskiva Drikk mye vann og ta tranen din. Gi dette to uker, og dæven du kommer langt.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #19 Skrevet 2. september 2011 Til deg med flytende-kuren, hva med pepsi max, kaffe og te?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2011 #20 Skrevet 2. september 2011 Jeg har hatt god effekt av 7-dagersdietten. Den heter også sykehusdietten. Du får google den så får du den vel opp Du får ut masse gammel guff fra tarmene og ender opp noen kg lettere og med masse energi. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå