Gå til innhold

Hadde dere godtatt at kjæresten(snart samboer) dro på helgetur med en kompis for å møte to venninner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du sier som sant er, at du ikke er interessert i en "sympati/dårlig samvittighets"-tur, ønsker ham god tur og lykke til i jakten på den riktige kvinnen for ham.

Det er helt oppriktig veldig ulikt han, han er ikke selvopptatt. Jo, han har vært det nå og det bekymrer meg veldig, at han rett og slett ikke har tenkt på meg i det hele tatt. Jeg ser hvor du vil hen...

I begynnelsen av forholdet pleide jeg å kaste ballen tilbake på min kjæreste. "Hadde du likt at jeg hadde gjort dette"? Da fant han fort ut hva som var greit og ikke greit :)

Etter at forholdet ble seriøst slipper jeg heldigvis å få slike dumme spørsmål. Gubben klarer å skjønne selv hva han hadde likt og ikke likt selv, så da er jo saken grei.

Annonse

Jeg håper at dette ikke gjentar seg, men jeg ser hvor naivt det virker og vet ikke helt om jeg tror på det selv. Han har vært drømmemannen helt til nå. Exen var ikke flink til å si i fra så han fikk styre og stelle som han ville. Jeg derimot, sier i fra, kan jo være derfor han antok at slike ting var greit, siden ikke hun hadde guts til å si i fra?

Faen altså, alt var så perfekt men nå begynner feilene å vise seg:(

Altfor tidlig til å kjenne noen godt nok. Etter så kort tid skal man fortsatt være så inni forelskelsen at tanken på å være mer enn én dag borte fra hverandre er utenkelig. Denne mannen føler ikke sterkt for deg, det er jeg temmelig sikker på.

Han er jo oppå meg hele tiden, forteller meg hvor mye han elsker meg, tar meg med på turer, tar meg med ut, lager middag, er generøs og flink i senga. Glad i meg, det er han, jeg er ikke blind. Men akkurat dette skuffer meg.

Annonse

Nei er du gal, det hadde jeg aldri akseptert!!

Hadde det ikke sett rart ut hvis jeg ble med en vennine på tur for å møte 2 kompiser hun kjente??!

Og at dette er i utlandet også...soory men her ringer bjellene hos meg!!

Si at han bare kan glemme det, eller glemme DEG! enkelt og greit!

Godtatt og godtatt.... jeg hadde ikke likt det, og det hadde jeg fortalt ham også. Jeg tenker som så at en mann som vet at det plager kjæresten hans avtår fra å gjøre det dersom han respekterer henne.

Dersom han har noe å skjule ville han vel bare sagt at han skulle dra med kompisen, uten å nevne venninnene. At en mann har venner av begge kjønn et da bare positivt.

Det kommer nok veldig ann på venninnene. Mannen min har flust med venninner som han aldri ville rørt. Ikke fordi de ikke er pene å se på, men fordi det like gjerne kunne vært kompiser

nå kjenner jeg alle venninnene til mannen min da, så for min del hadde det gått knirkefritt :P Men hadde han fått slag på fornuften og bedt om å dra på "guttetur" med to utenlandske kvinner jeg aldri hadde hørt om, da hadde kjevla sust i veggen her :P

Man skal respektere den man lever sammen med, og med mindre dette er gamle kjente som er i landet kun en gang i skuddåret, så ser jeg ikke helt hva som drar disse gutta til skogs med jentene utenom den åpenbare. Hadde det ikke vært mer passende å treffe disse jentene på en felles middag med dere kjærestene også?

Jeg har sagt mitt nå. KOmmer til å si klart i fra at jeg ikke aksepterer det, at han tar et valg ved å velge å dra. Så dum er han ikke, så regner meg at han ikke drar. Uansett kjipt å måtte sette foten så til de grader ned når det er noe han egentlig bør skjønne helt av seg selv.

hi

Hva slags forhold skal dere ha i fortsetningen, tenker du? Siden du tenker å (eller allerede har) "sette ned foten så til de grader"...

Jeg hadde blitt dritsur som jeg hadde planlagt en utenlandstur med venner og min forholdsvis nye kjæreste kom å "satt foten ned" fordi noen av vennene var av motsatt kjønn. Alvorlig talt...!

Dette er jo en tur de har planlagt før han ble sammen med deg, og han har jo t.o.m bedt deg med.

Høres ut som du egentlig gjør han en tjeneste ved å bare dumpe han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...