Gå til innhold

Hvordan lære en 2,5 år gammel mammadalt at pappa også kan legge for kvelden etc.?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en gutt på 2,5 år som alltid har vært ekstremt mammadalt. Det har funket fint at jeg hittil har tatt meg av det meste når det gjelder han (sikkert ris til egen bak!!), men vi har nå fått en baby som nå er 12 dager gammel. Da er det ikke lenger like lett at jeg tar meg av legging og alt annet siden babyen stort sett henger i puppen min.

 

Derfor har pappaen prøvd å legge han de siste kveldene, men det er store protester og myyye hyling og skriking!!

 

Hva kan vi gjøre for å lære han at pappa også duger?? Nå står han og hopper i senga og skriker etter mamma av full hals mens pappaen nytteløst prøver å roe han ned. Det skjærer i mammahjertet å høre på!!!

 

Hva burde vi gjøre nå?? Ser at vi kanskje skulle ha tatt noen grep før babyen kom til verden...

 

Jeg vurderer nesten å reise bort en uke med babyen slik at han bare må innfinne seg med at pappa skal legge... For det er som regel aldri noe problem så lenge jeg ikke er her! Vil det bare gjøre vondt verre??

 

Noen som har noen gode tips???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forklar før legging at nå skal pappa legge.

Så tar dere kampen uansett lengden og høyden på hylene.

Been there, done that.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...