Gå til innhold

Tør jeg juble?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt sikkert når jeg har ikm, men tror det er enten i dag eller fredag/lørdag.

Jeg tok en test tirsdag, den var negativ.

Så tok jeg en ny test i morges. jeg ventet først ca 3-4 minutter, da var den negativ. Så jeg la den ganske forsiktig i søppelbøtte(jeg pleier alltid å sjekke den litt senere)

Ca 20 minutter senere så jeg på testen igjen, og da var den ganse tydelig positiv. (det står at man må sjekke testen innen 30 minutter).

Er det en sjanse for at testen er falsk positiv? eller kan jeg begynne å juble?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok tenkt at 20 minutter var i lengste laget....for alle hurtigtester blir "positive til slutt". Men siden det står 30 min,så er det jo absolutt håp! Kanskje det bare var litt tidlig testing!? Test igjen på morgenurin om et par dager! Spent på å høre hvordan det går! Og lykke til:-)

Skrevet

Blir alle tester "positive til slutt"?

Det har ingen av mine blitt...

Skrevet

Stikker innom fra 1. trimester...

Ingen av mine negative tester har blitt positive etter å har ligget over tiden..

Skrevet

ingen av mine heller :) å jeg titter alltid etter jeg har kastet de nesten haha. lykke til :)

Skrevet

Godt å høre:) Da er det håp da!

Jeg har en digital test liggende, men mannen min har nektet meg å teste på nytt før mandag. haha.

Vet ikke om jeg klarer å vente "så lenge" ;)

Skrevet

haha de mannfolka skulle bare vist hvor vanskelig det er å vente :P

kan du ikke vente til lørdagen da :) da møtes dere på halv veien hehe

Skrevet

Jeg prøvde å foreslå lørdag og til og med søndag, men det var ikke snakk om :P

Får prøve å holde meg opptatt i helga da, og krysse fringra for at ikke ekle tr kommer;)

Skrevet

kryss fingrene for at tempen min stiger, så skal jeg krysse alt jeg har for deg hehe :) du får si ifra når du har testet, det blir spennende :)

Skrevet

Jeg krysser for deg vettu:)

Skal huske å oppdatere;)

Skrevet

Derfor jeg skrev det i anførselstegn:-) For det gjelder jo selvfølgelig ikke alltid! Men produsentene vet det kan skje og advarer oss... Bruker mye hurtigtester i jobben(de fleste virker på samme måte som ved testing av HCG) og ser at en stor del blir positive når de ligger lenge. Så best å følge oppskriften! Håper virkelig den er positiv for deg ved neste testing! Var ikke meningen å være negativ:-)

Skrevet

Det er greit:) Fint at noen er negativ også, så slipper jeg å bli så skuffa ;)

Men jeg sjekka altså innenfor de 30 minuttene som står på pakningen. Og jeg har aldri fått positiv test uten å ha vært gravid.

Så jeg holder meg positiv inntil videre, men med forbehold om at det kan være feil.

Tror ikke jeg klarer å vente til mandag med å teste på nytt jeg altså. hehe

Skrevet

Jeg klarte selvfølgelig ikke å vente, så jeg testet nå i ettermiddag.

Brukte clear blue digital. Og jaggu så lyste det ikke "gravid" mot meg:)))

Så nå håper jeg bare at den holder seg der. Jeg mistet for noen måneder siden , og det har jeg ikke lyst å oppleve igjen.

Skrevet

Håper det klaffer for deg.

Skulle det ikke klaffe, vil jeg anbefale deg å kjøpe tester fra billigetester. De er så billige at du kan testet så mye du vil -uten at du trenger å si noe til gubben...

Lykke til, og sender over masse babystøv til deg.

Skrevet

Ser nå at jeg var litt kjapp med innlegget under her...

GRATULERER SÅ MYE MED SPIREN.

Håper som deg at den klorere seg fast i 9 mnd...

Skrevet

gratulerer :) så gøy :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...