Gå til innhold

Hvordan har dere det, dere med kjærester som ikke er flinke til å lytte?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir mer og mer obs på at kjæresten min virker uinteressert og likegyldig til ting som jeg interesserer meg av eller som jeg liker og snakke om..

 

Han er snill og god, men etter at barna er i seng (han er ikke faren) virker det som at alt jeg sier er uinteresant.... han prøver, men svarer på ting jeg ikke engang har spurt om. Og viser tydelig at han ikke bryr seg om det jeg vil snakke om...

 

Han kan plutselig snakke mye og kose oss, og så vips så går han i dusjen omtrent midt i en setning.

 

Og det tærer virkelig på meg....

 

Jeg har snakket med han før at han virker så lite engasjert, og da sier han at jeg prater mye og han blir lei.

Jeg har sagt at siden jeg er hjemmeværende for tiden pga sykdom blir dagene mine ensomme og kjedelige, og når kvelden endelig kommer er det godt og prate om alt og ingenting.

Hvis vi først prater så kan han avbryte meg før jeg er ferdig med setningen og vri om på alt jeg sa slik at jeg høres stokk dum ut.. han er flink å avbryte så skjer ganske ofte...

 

Og nei, jeg bruker han ikke opp, snakker masse med venninner også så er ikke sånn at jeg bare plopper ut av meg i timesvis...

 

Blir bare veldig sårt for meg, og kjenner jeg misliker hele greia... men vet sannelig ikke hva jeg får gjort...

 

Jeg er faktisk både såret og lei meg over dette, og tar meg selv i å ikke orke å snakke så mye, fordi jeg føler det er uviktig likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...