just_mee Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 noen som har vært borti å fått en liten blødning som var brunfaget og litt slimaktig ( sorry detaljene) og som ikke trengte truse innlegg en gang.. var over i løpet av en dag igjen.. noen som vet hva dette kan være?
TurboMaria Skrevet 1. september 2011 #2 Skrevet 1. september 2011 Festeblødning kanskje? Hvor i syklusen er du?
just_mee Skrevet 1. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2011 veldig usikker pga ustabille sykluser men skulle hatt TR for en uke siden med lengste syklusen vi har gått men det var da jeg fikk denne lille blødning som ikke varte en dag en gang :/
valkyrien Skrevet 1. september 2011 #4 Skrevet 1. september 2011 Det hadde jeg rett før jeg testet positivt
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 1. september 2011 #5 Skrevet 1. september 2011 ta en test da kan jo være festeblødning,hørtes sann ut
just_mee Skrevet 1. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2011 hmmm får da vente til apoteket åpner pluss et par dager med tanke på HCG evt.. er ganske lei blenda hvite tester etter laaaannnggg tid som prøver( snart 2 år )
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 1. september 2011 #7 Skrevet 1. september 2011 oj så spennende da håper jeg virkelig at den sitter <3
Kaktus_86 Skrevet 4. september 2011 #8 Skrevet 4. september 2011 Spennende!! Krysser fingrene for deg Håper du finner du at du er gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå