Gå til innhold

Hadde du tatovert din elskedes navn på kroppen din?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjenner ei som har tatovert navnet til typen øverst på ryggen, altså rett under nakken. Og den er STOR!

 

Hadde aldri tort å gjøre dette selv. Hva med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal heller ha noe som representerer sambo og ungene.

Om det skulle bli slutt en gang i fremtiden, vil han like fullt vært en del av mitt liv som en jeg elsker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så gammel, og med såpass mye dårlig erfaring, at jeg vet kjærlighet kan være flyktige saker når det kommer til mann og kvinne.

 

Så nei, hadde ADLRI tenkt tanken.

 

Men mine barns navn er en annen sak, og det kunne jeg vurdert seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forbokstaven til husets herre bak høyre øre, han har forbokstaven min på venstre underarm - der har han ungenes navn også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen og jeg snakket om å gjøre det, vi skulle jo elske hverandre for alltid... Men nå er han altså en eks, så takk Gud for at vi ikke gjorde det. Vi hater hverandre som pesten i dag. Men nå fikk han ny dame som heter det samme som meg, så det hadde kanskje ikke vært så farlig om han hadde gjort det... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har faktisk snakka om det, litt på tull he he. Ungene sine navn blir noe helt annet, det kunne jeg faktisk tenkt meg. Verre med kjæresten, man har aldri noen garanti. Og hadde det en gang blitt slutt mellom oss og jeg hadde funnet noen andre, må jeg innrømme at jeg hadde ikke likt det om den nye kjæresten hadde hatt navnet til eksen tattoert heller he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har navnet til mannen og han har mitt på innsiden av handleddet. Vi er gift og har 2 barn sammen, for meg er det mye mer forpliktende og binnende enn en tatovering.

I våres kultur er skillsmisse uaktuelt, så dermed var det ikke noe stort skritt å tatovere oss, mer et bevis på at vi faktisk er gift med hverandre fordi vi elsker hverandre, ikke kunn fordi ekteskapet var arrangert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Definitivt ikke. Mulig jeg er kynisk, men ingenting er garantert å vare evig, og jeg hadde vært veldig lite interessert i å gå med navnet til eventuell eksmann på kroppen... Hvis jeg på død og liv skulle tatovert noe, ville det vært barnas navn. Tror jeg holder meg for god til det også, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne gjort det, uten at jeg tenker på det.

Som noen sier er det mere forpliktende å skaffe barn sammen enn en tavovering.

 

Vi har vært sammen i 10 år nå, og hvis jeg skal tavovert hans navn ville jeg ikke fjernet den selv om vi gikk skilte veier. Han har jo vært så stor del av livet mitt, at han mest sannsynlig ville betydd noe uansett. Men som sagt, jeg har ikke planer om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner har tatovert navnet til kona rundt håndleddet i store bokstaver!! Synes ikke det er spesielt pent.

 

Men, tenker sånn at det går an og gjøre det hvis man tar den på et sted det går an og skjule. Samtidig tenker jeg at vi er i 2011. Tidene forandrer seg og jeg tror at etterhvert blir det mer og mer vanlig og fjerne tatoveringer, og da også billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har intialene hans på hånden min og han har tattovert leppene mine som ett kyss på halsen. Men har mange så skulle det værste skje så er det ikke det største problemet å dekke over det. Og kyssemerket på halsen kunne jo ha vært noen andre sine lepper... Men synes og at folk som skriver navnet stort ett sted kan være litt dumt. Men jeg synes og det er super teit med navnet på barnet i store gotiske bokstaver nedover armene på pappaene. Heldigvis er vi alle ulike :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI !! Syns ikke det ser pent ut i det hele tatt.. Ikke bedre med barna sitt navn heller.. Syns ikke det er pent med bokstaver på kroppen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle store tattoeringer er tacky jeg da, men ja, jeg kunne tatovert navnet til mannen min i en mindre skala;))

 

Klart man aldri kan vite hva fremtiden bringer, men han vil alltid være min store kjærlighet som jeg har vært gift med i snart 10 år og faren til mine kjæreste barn:) Skulle vi noen gang gå fra hverandre av en eller annen merkelig grunn, så kan ingeting forandre på de fantastiske årene vi har hatt sammen, og at han er pappaen til mine barn.

 

Så ja, jeg kunne hatt en liten hyllest til han på kroppen. Men en diger tattis over ryggtavla hadde vært uaktuelt;))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om vi går fra hverandre vil vi ikke kunne slette fortiden, vi har fortsatt hatt 10 fantastiske år, tre barn, turer, latter og mye moro selv om vi ender opp med å gå fra hverandre. Tror det hadde gått helt greit jeg. Store tatoveringer synes jeg er ganske stygt uansett hva de forestiller, så dersom jeg hadde tatovert navnet hans stort på ryggen ville jeg nok angret åkke som etterpå ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...