Gå til innhold

Hvor mye koster en Canada Goose?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tror Nobis er fra Canada... Jeg bestillte min der i fra og fikk den sendt via slektninger i USA, betalte under 4500 for den.

Her hjemme koster den jakka 8000 og selges i utvalgte butikker, ettersom jeg har forstått.

Den er rågod og varm, kan anbefales så til de grader! Frøs ikke en gang i vinter og det var kaldt her!

Venninnen min kjøpte sin i New York og betalte 5000 el 5500. Hun er også kjempefornøyd! Var hun som fikk meg over på andre tanker, da jeg først tenkte på Canada Goose.

Ingen bør kjøpe jakker til 6.000,-!!!!

Det gjør meg faktisk temmelig vondt å høre om slikt sløseri. Og de koster ikke mer, fordi det er så mye mer etiske forhold arbeiderene jobber under, og mer miljøvennlige alternativ blir brukt.

Det er status og grådighet i alle ledd.

(Jeg har 6.000,- å bruke på ei jakke, om jeg så hadde villa, ville bare si at det ikke er misunnelsen som snakker)

Tror den modellen jeg og venninnen min har, heter Meredith...

Den er kjempevarm og har ikke sett så mange med den, enda. Håper ikke altfor mange finner ut hvor bra den er! ;) (joda, vet jeg skriver det på nett, men regner ikke med det er altfor mange her som bor i samme område som meg) ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...