Gå til innhold

Vintersko.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker å kjøpe ett par vintersko til 6 åringen i år. Pleier vanligvis å kjøpe to par, men tenker hvis jeg kjøper ett dyrt og bra par i år, som er helt vanntett og holder varmen ned til -40 grader, så kan hun gå med de uansett om det er regn, slaps eller snø!

Virker ikke det greit? Hun må vel ikke ha flere par? Og da trenger hun vel heller ikke støvler med for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette ser jo ut som et tulleinnlegg.. men,

her i huset får de et par viking eller ecco + et par dockboots. Da har de noe å bytte på + støvler (dockboots) når d regner eller er slaps ute.

 

I tillegg i år tror jeg at jeg kjøper et par uggs til de hver, som de kan ha til "fint" ute, og hjemme generelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg mener når hun skal på skolen! Selvfølgelig har hun andre par å velge mellom, men istedefor å kjøpe to par vintersko til skole, og sånn at hun slipper å bytte mellom varme støvler og sko.

Men ja hun skal få fine vintersko også, men de er ikke vanntett og holder ikke like lenge på varmen.

Tenker når jeg kjøper varme og vanntette sko til 1000 kr som hun kan ha på skolen, trenger hun vel ikke flere par der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det hadde jeg ikke giddet! Så lenge hun kan bytte hvis hun er blaut når hun kommer hjem.

 

Men jeg hadde jo sendt ungen min med dockboots eller cherrox hvis det var veldig blaut ute...

 

Også må du huske å imprignere skoene gjevnlig :)

 

hilsen anonym over her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...