Gå til innhold

hvordan kan jeg få orgasme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvis du kommer så langt at du finner noe som føles godt, så har jeg noen triks for å få orgasme:

 

Ligg på ryggen, og dra føttene innunder rumpa. Så løfter du rumpa over underlaget mens du stimulerer klitoris med hva det måtte være (vibrator, eller fingre fungerer like bra for meg). Det hjelper også å løfte og senke rumpa litt. Høres helt rart ut, og det ser nok dumt ut, men det funker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil anbefale vibratoren mr. Rabbit fra kondomeriet!!

Jeg hadde hatt orgasmer før, men ikke så sterke og lange som etter at jeg kjøpte den!

 

Ellers så tror jeg det er viktig at du klarer å slappe av! Bli kjent med deg selv og la mannen din også bli det!

 

Jeg har en mann som har hatt veldig lyst til å bli kjent med meg for at jeg skal få det best mulig. Det har gjort at jeg får multiorgasmer og han klarer tilogmed å gi meg g-punktorgasme. Noe ingen tidligere har fått til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal prøve den vibratoren jeg har nå i kveld... håper jeg hvertfall kommer litt nærmere målet...

Tusen takk for tips folkens ;o)

 

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du.. jeg tror jeg holdt på å komme, eller det begynnte plutselig (!) å bygge seg veldig opp, men så måtte jeg bytte stilling fordi jeg ble så sliten i armen (eller noe sånnt) og da forsvant det like fort som det kom. (Gir det noen mening?)

Prøvde å fortsette, og det blei godt, men ikke godt nok. Men det var utrolig gøy, så jeg har hvertfall fått troa på at det kanskje kan skje meg også!

Skal prøve igjen så fort jeg får anledning :)

Gleder meg!!

 

Hva tror dere.. kan jeg ha nærmet meg klimaks???

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehehe... ja, skjønte at jeg ikke hadde kommet!

Men er det vanlig at det helt plutselig blir såå godt?

Var så kjipt, for følte jeg måtte begynne HELT fra start igjen når jeg stoppet opp litt!

Skal ikke gjøre den tabben igjen!!

 

Oh no.. hehe, har jo egentlig ikke tid til å bli hekta!

 

:D

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv dildoen/vibratoren Dinky Digger fra kondomeriet, den er ditt, og du får nesten garantert orgasme. -Men du, prøv å inkludere mannen din også da, han syns sikkert det er veldig fint å få være med å gi deg din første orgasme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er desverre ikke hjemme :/ Og han kommer ikke hjem på 3 uker...

Hadde jo vært gøy å overraske han med en orgasme når han kommer hjem da.. :)

HVIS jeg klarer å få dette til da!

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jeg sikker på får til.

Noen ganger kan tankene vandre og gjøre at du "må begynne på nytt", men da er det bare å tenke på noe som tenner deg skikkelig. Noe du vil at mannen din kanskje skal gjøre med deg? Så er du der før du veit ordet av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksuell nytelse sitter gjerne i hodet på oss damer, og hvis du føler at du mister tråden av og til så er det ikke nødvendigvis fordi du gjør noe fysisk feil, du er nok bare litt overfokusert :o) Prøvd å fantasere mens du tar på deg selv? Ikke tenk så mye på hva slags teknikk og stillinger som er riktigst, bare stryk på deg selv med rolige bevegelser til du kjenner at det begynner å føles godt. Se for deg noe du synes er pirrende og sexy mens du gjør det. Noen synes det er deilig å tenke på sex med en annen jente;o) Det er ikke feil, eller tegn på at du er lesbisk, eller noe. Når det først begynner å føles skikkelig godt, slik at du blir kåt, så vil hendene dine gjøre slik kroppen vil nesten av seg selv. Det kan hjelpe å bevege underlivet og hoftene i rytmiske bevegelser, noen føler at de slipper seg mer løs da. Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...