Edelweis Skrevet 1. september 2011 #1 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg har vært medlem siden 2006 og har noen gamle bilder liggende der inne som jeg kunne tenkt meg å slette. Men finner ikke ut hvordan jeg gjr dette. Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 1. september 2011 #2 Del Skrevet 1. september 2011 Heisann. Jeg kan godt slette disse for deg, om du vil. Er det alle bildene? Hvis det ikke er alle, og du vil forklare hvem det er; bare send meg en mail: [email protected]. Eller ring: 92 48 81 49. Dette skal vi fikse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edelweis Skrevet 2. september 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 2. september 2011 Ja takk, bare slett alle sammen =) De er så gamle og utdaterte! Flott at du hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 2. september 2011 #4 Del Skrevet 2. september 2011 Klart det. Nå er de slettet! God helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå