Gå til innhold

Lagt på meg fem kilo og 22 uker på vei . Er ikke det litt mye?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke at det er så mye. Jeg har gått opp ett kilo og er i uke 14. Sist gang la jeg på meg 17 kilo, haha;) Er tynn til vanlig så det var litt i overkant, syns jeg;)

Det er vel veldig forskjellig hvor mye man legger på seg.

eg og har lagt på meg ti kilo i veke 25.begge dei andre har eg lagt på meg tjue kilo og vel så det.nå har eg ikkje såmykje ekstra til vanleg og mykje av det er vatn då eg hovna mykje opp....

Annonse

Hi her. Tusen takk for svar .. Er nok bare meg og min lille redsel for å bli i overkant stor da jeg skal gifte meg åtte måneder etter fødsel.

Slanker meg absolutt ikke under svangerskapet men har litt dårlig samvittighet .

Fikk dilla på brokkoli med jenta mi , ;-( ikke akkurat det jeg håpet på hehe.

Men men slik er et svangerskap hehe.

Lykke til alle sammen..

He he er 22 uker og har lagt på meg åtte kg! Syns ikke det vises engang, bortsett fra den lille babymagen. Veit ikke hvor de kiloene har lagt seg egentlig. Legen syns ikke det var spesielt mye virka det som.

Ser jeg klarte å slette en settning. Jeg fikk dilla på brokkoli med jenta mi men med dette lille underethar jeg fått dilla på sjokkolade og surt godteri,, DET VAR DETTE JEG MENTE jeg ikke akkurat hadde håpet hehe

Hadde det vært brokkoli denne gangen også så hadde det vært lettere å ha god samvitighet.

Tabell for gjennomsnittlig vektøkning:

Uke 5 - 2,3 kg

Uke 7 - 2,6 kg

Uke 10 - 3 kg

Uke 13 - 3,5 kg

Uke 15 - 4 kg

Uke 17 - 5,6 kg

Uke 20 - 6,2 kg

Uke 23 - 7,2 kg

Uke 25 - 8,2 kg

Uke 27 - 9,3 kg

Uke 30 - 10,3 kg

Uke 33 - 11,3 kg

Uke 35 - 12,2 kg

Uke 37 - 13 kg

Uke 40 - 14 kg

Her ser du tabell for gjennomsnittlig vekt, 5 kg i uke 22 er under gjennomsnittet. Så jeg ville ikke bekymret meg for at det er mye nei;))))

Annonse

Nei, det er ikke mye. Jeg hadde lagt på meg det samme da og syntes det var lite... men la på meg nærmere 30 kg (2 uker på overtid) sist, så synes liksom ikke totalen din sist var så mye heller... det er jo helt vanlig.

Jeg synes at det ikke er mye i det hele tatt :)

Jeg er på vei med nr 2. Sist la jeg på meg 20 kg :) Oh yes ;) Har til nå (straks i uke 15) lagt på meg 3 kg :) Skal si at jeg var undervektig før begge svangerskapene, men uansett. Jeg synes det er viktig at man tenker at man skal gå opp og kroppen ordner seg selv :) Den legger på seg det den skal og spiser man normalt sunt er det ikke noe å være redd for. Kiloene forsvinner igjen ;) Det er min mening :)

Du er nok i faresonen og dette hørtes utrolig mye ut!!!!!!!!

Herregud er det mulig? du må være dum eller vil du bare fortelle om hvor flink du er som ikke har lagt på deg mer???

Teit!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mye er det nok ikke! noen legger på seg mest tidlig, andre legger på seg mye sent..

selv er jeg -2kg i uke 27.. det er mindre "kult" og emr bekymringsverdig enn 5kg på! kos deg med graviditeten, den opplever du bare en gang, den neste kommer ikke til å være lik! :) jeg spyr som en gris.. ville gjerne byttet det bort mot 7 kg mer enn det jeg har på kroppen i dag! :)

jo10er02. sånne folk som deg som skriver at andre er dumme når de er usikre på antall kilo de har lagt på seg , sånne som deg skulle jeg ønske holdt kjeft. Det finnes ingen konstruktiv kritikk eller noe godt svar i det du skriver. Så teit og dum kan du skrive på egen konto!!

Jeg er alt annet enn opptatt av å fortelle hvor flink jeg er.

Vi er alle veldig forskjellige og etter nærmere undersøkelser så veier jeg jo mer nå enn i forje svangerskap . Derfor ikke unaturlig at jeg føler meg noe større denne gangen enn sist.

Dette var et oppriktig spørsmål og jeg er veldig takknemlig for alle KONSTRUKTIVE svar som jeg har fått .

skjønner hva du mener. Håper du får på deg litt ,

Jeg har ikke som mål og ikke legge på meg . Bare ser jeg legger på meg raskere denne gangen enn forje. Men alle svangerskap er forskjellig sa det er jo helt greit ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...