Gå til innhold

Sosoal angst


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva når det er blitt for gale?

Men man likevel ikke tørr ringe legen engang? Har sittet med mobilen i hånden i hele dag, men klarer det bare ikke. Vet ikke hva jeg skal gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste måten å få hjelp med det er å ringe legen, eller ringe krisetelefonen, ringer du de først, så kan de mane deg opp til å ta det første steget for å få hjelp. Om du er redd for at du ikke vil klare å prate med legen når du først er der, så leverer du en liten "huskeliste", eller et notat med det du ville ha tatt opp. Er virkerlig ikke lett, men man må bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bestemt meg for å ringe idag! Men så kom jeg på at når man ringer, må man fortelle hun som tar telefonen hva timen gjelder. Blir bare vanskeligere for hver dag dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet så veldig godt hva du mener :-) Har sluttet på lykkepillen da jeg fant ut at jeg var gravid... Det er ikke mye lett, og jeg vet ikke hva som kan sies for at det kan føles bedre. Men hjelper det litt å tenke at der er mange spom har det sånn som deg? Og den hersens tlf. da!!! Den er like vanskelig den!! Men om du bestemmer deg for at det er det første du gjør i morgen, det er å ringe. Det er målet. Så slipper du å ødelegge en hel dag bare med å sitte å grue deg med en tlf. i hånda ;-) Vet hvor vanskelig det er... ;-) Så kan du glede deg over at du fikk det til etterpå!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få noen andre til å ringe er uaktuelt. Det er ikke akkurat noe jeg har snakket høyt om dette. Ikke engang min samboer vet hvor gale det virkelig er! Han tror jeg er sjenert... Takk til du med nick her nede, jeg tror faktisk jeg bare skal ringe med en gang. Selvom jeg ikke vet hva jeg skal si, og er redd for å begynne å gråte i tlf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det bare å gråte i tlf:-) ingenting galt i det. Jeg begynner alltid å stamme jeg og så glemmer jeg helt hva jeg skal si... men det kommer alltid ut til slutt:-) Ring nå du så vil jeg høre om du fikk det til :-) Uff, men det hjelper alltid meg å ha litt press på meg!!

Lykkeklemz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk sørlandspie.

Har følt meg ensom og forlatt og hatt det helt mørkt ganske lenge nå, men takket være svaret ditt så har jeg nå fått time til legen! :) Skal på mandag allerede. Trengte bare å si at jeg ville snakke med han, så det gikk heldigvis bra. Nå er det bare å ha vondt i magen og tenke seg gal frem til mandagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha:-) så flott da! Men å grue seg trenger du ikke... selv om jeg forstår at du gjør det:-) Etter å ha slitt i over ti år har jeg lært å akseptere at det er slik jeg er bygd opp og at vi har alle våres feil og mangler;-) Jeg mener det kunne jo ha vært så mye verre... Manglet noen armer og ben f. eks.

Godt jeg kunne være til hjelp. Der ser du, noe godt kommer det ut av mine mangler også;-) Og kanskje kommer du til å hjelpe noen andre med din erfaring en dag! Takk og lov at vi ikke er perfekte.. Da kunne vi jo ikke ha hjulpet andre, ikke sant? Haha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva annet jeg skal si enn tusen takk! Du må være en fantastisk person sørlandpie:) Du har virkelig gjort min dag bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg SÅ glad for:-) Og du har gjort min dag bedre også. Tank på det du:-D Haha så morsomt... Men får jeg spørre deg... Er du gravid siden du er her på forumet? For da kan jeg anbefale deg å snakke med jordmor om tankene dine. Det har jeg gjort, og det må jeg si hun var mye lettere å snakke med enn legen:-) Bare et lite tips oss jenter imellom;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo supert, da er det ihvertfall to som har en bra dag idag;)

Nei, jeg er heldigvis ikke gravid nå. Har nemlig snakket med legen en gang, og skulle begynne på noe (husker ikke hva jeg skulle begynne på) men da ble jeg gravid, så det ble ikke noe av. Og siden jeg har vært hjemme og gravid 3 ganger, så har jeg ikke tatt det opp med legen igjen. Men det har virkelig blitt værre siden sist. Ikke så rart sikkert, siden jeg har vært hjemme i 6år nå! (og da har jeg sluppet unna masse av det sosiale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir ikke bedre av å være hjemme, selv om en skulle tro det:-) Mye lettere å lage sin egen lille hule å krype inn i. Der er en trygg... Vi er sannelig merkelig skrudd sammen;-) Men sånn er det nå bare!!

Du må ihvertfall ha masse lykke til på mandag:-) Kanskje kommer du til å skrive på siden her at det ikke var så mye å grue seg til når du er ferdig hos legen?

Klemz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...