Gå til innhold

Verdens greieste legekontor (:

Anbefalte innlegg

Jeg er så fornøyd med legen min og legekontoret han jobber på! Hver eneste gang jeg er der eller ringer ang. div. graviditeten blir jeg møtt full forståelse og gode svar.

Er nettopp begynt på uke 24 og ringt dit i dag fordi jeg har fått tiltagende smerter i venstre hofte/sete, som kommer etter mye aktivitet, og er usikker på om dette er bekkenløsning, så jeg jeg trengte en rekvisisjon til fysio. Det var absolutt ikke noe problem; over telefon fikset hun dette umiddelbart og sa at hun skrev "med gangvansker" slik at jeg fikk behandlinger gratis uten problem, om dette viser å faktisk være BL. Selv syntes legesekretæren ut som at det nok var det, og "da skal du selvfølgelig ha rekvisisjon til fysio!" Snakk om god service, alt blir så mye enklere når man blir møtt slik! (:

Jeg jobber 50% og hver gang jeg er til legen min spør han meg om jeg virkelig orker å fortsatt jobbe 50%? Det er så fint å ha en lege som faktisk bryr seg og som ikke ser noe poeng i å tyne meg for å få meg til å gå på akkord med meg selv under graviditeten! Skulle ønske samtlige her inne hadde en slik lege!! ((:

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143531696-verdens-greieste-legekontor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er min lege også, men det tar jeg som en selvfølge.... Setter jo pris på han, men det skulle jo bare mangle at det ikke var slik. De er der jo for oss. Tror de fleste leger er som min og din, men så lenge man ikke har nor å klage på så holder de fleste kjeft. Jeg går forresten bare til legen under hele graviditeten, kjapt og trygt, og jeg slipper å prate med jordmor om forventninger og den slags. Det orker ikke jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...