Gå til innhold

Den nydelige gullringen min er borte... Må jo bære spørre om noen her innen er "synske" !!


Saftsuse 84

Anbefalte innlegg

Fikk en nydelig gullring for noen år siden av min kjære.

Jeg har ikke fått brukt den på lenge da jeg har gått mye ned i vekt og den var alt for stor.

Jeg har hatt den i en svart krukke med hvite striper på (om d hjelper) hele tiden. For 1,5 siden kjøpte vi oss hus og flyttet.

Nå er den ikke i krukka lenger... Jeg har sikkert tatt den ut selv, men har ikke peiling på hvor jeg har gjort av den. Siden vi er ganske nyinnflyttet har vi egentlig ganske god kontroll på alle saker og ting... Trodde jeg da... Men nei, finner den ikke!! Kan noen hjelpe meg!!!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

prøv å tenke bak - når har du sett den sist?...

ikke stress , da dukker den opp!

 

i hvert fall - det går an å forandre str på ringen hos en gullsmed!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd, men er nok ikke så god på slikt...

Jo da, jeg gjorde det med forlovelsesringen, men jeg gikk ned i vekt pga sykdom, og trodde jeg skulle gå noe opp igjen, derfor ventet jeg med de andre ringene :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig!! JEG FANT DEN!!! :))

Jeg tenkte over at jeg faktisk bare hadde tenkt litt og lett og lett og lett... Ikke lagt meg ned og virkelig sett for meg krukken, ringen og når jeg pakket dette ned ved flyttingen.. Jeg la meg på soffaen med utstrakte armer og gikk virkelig tilbake til vår gamle leilighet, og vips, forsto jeg at den måtte være i smykkeskrinet jeg fikk i dåpsgave som barn. Denne esken står enda på kvisten, så jeg fant den fram, og jo da, der lå ringen min!!! :))))

Takk for hjelpen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...