Gå til innhold

Inspirert: Har dere hår på armene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har mye hår på armene, mest underarmene, men også overarmene. Jeg har veldig lys hud, men hårene er mørke. I så fall, fjerner dere dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei, jeg har nesten ingenting. har i utgangspunktet lite hår på ben og armer, men mistet nesten alt under svangerskapet. kanskje jeg blir hårete når jeg slutter å amme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har det i større eller mindre grad.

Jeg har helt lyst hår (er mye ute) og det synes nesten ikke. Barberer forøvrig leggene ca hver 14 dag om sommeren. Om vinteren - sjeldnere. Det er nesten ikke hår der heller.

Håret mitt har heldigvis plassert seg i hovedsak på hodet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lite hår på armene at de omtrent ikke synes om jeg ikke er ute i sola og holder opp armen for å studere. Får også veldig lite hår på leggene, men dette har jeg jo barbert i noen år, så de synes bedre men vokser seeeent. samme under armene, barberer en gang i uka ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en del hår på armene, og de er mørke slik som hos deg, HI. Jeg fjerner dem ikke, selv om de vises ganske godt. Har mer enn nok jobb med å fjerne hårene fra underarmer, bikinilinje, legger og lår, så gidder ikke å fjerne på armene heller. Hvis folk plages av det, er det deres problem tenker nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så lite hår på armene at du må se veldig nøye for å kunne se dem. Samme gjelder på beina. Heldig som slipper å barberer meg om sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en del mørke hår på armene og de fjerner jeg, iallefall i sommerhalvåret... jeg fjerner de på underarmene fordi de på overarmene er lysere, å så er det ikke så mye.. liker det best sånn jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som deg, lys hud og mørke hår. Blir heldigvis fort brun på sommeren da. Vokser en gang i blandt, har gjort det en 2-3 ganger nå og er mindre og mindre som kommer tilbake, så definitivt noe jeg kommer til å fortsette med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har omtrent ikke kroppshår, og det lille jeg har er helt lyst så det omtrent ikke synes. Leggene mine er naturlig hårløse, så det eneste jeg barberer på jevnlig basis er stortærne (!) og armhulene. Strutla er så tynt behåra at det lille som er der bare stusser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjerner hår på armene, ja. Jeg har lys hud som deg, og hårene er veldig synlige. Liker det ikke, og siden er er en enkel prosess å vokse dem bort, gjør jeg det.

Prøvde en gang høvelen, men det ble IKKE pent når det kom ut igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hår på armene, men de er tynne og lyse, og sjenerer meg ikke noe, så jeg fjerne de ikke..

Bryr ikke meg noe om andre jenter har litt hår på armene, det syns jeg er naturlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...