fjotteline Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 heisann. datteren min er 7 uker i dag og har problemer med gulping etter hun har fått mme. hun har fått det fra dag en men det var ikke så ille da... forslag til hva som kan gjøres? hun raper godt etter hvert måltid også. bruker NAN
Gjest Skrevet 1. september 2011 #2 Skrevet 1. september 2011 Har hatt ei skikkelig gulper her også. Kan jo være at hun har spist litt mer enn vanlig, eller plutselig trenger litt mindre melk, slik at hun har fått i seg mer enn hun egentlig hadde behov for, slik at overskuddet kommer opp igjen bare... Men tror nok jeg ville prøvd å bytte merke også, men jeg har liten erfaring med mme.
Tosta <3 Skrevet 1. september 2011 #3 Skrevet 1. september 2011 Jeg ville nok prøvd collett, det er visst den mildeste formen for mme... Har selv hatt problemer med mere gulping når jeg har gitt nan, fullammer egentlig!
fjotteline Skrevet 2. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2011 takk skal dere ha for svar!!!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 De fleste babyer gulper mye av MME.. Det gjør min tass også. Men det har med at MME er mer mektig, og mer mettende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå