Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi sliter med å finne et navn til lille trulte som kommer om 4 uker.

har 2 jenter fra før som heter Thea oline og Sara michelle. storebror heter Robin nicolay. trenger virkelig hjelp før jeg blir "gal" av svigermors forslag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anna Agathe

Ida Martine

Liv Adele

Skrevet

Ida Madelein

Emma Leonora

Ella Regine

Vera Adele

Silje Irene

Eva Cecilia

Lilly Alette

Håper det bringer inspirasjon. Lykke til. :)

Skrevet

Marie Elise

Mie Marie

Oda Irene

Oda Johanna

Kristin Elea

Karen Regine

Mira Elvira

Anne Stine

Skrevet

hva syns dere om Stella casandra?

Skrevet

Cassandra bør absolutt skrives sånn. Synes det ble litt too much...

Skrevet

enig med deg der Sommertiara, jeg skrev navnet feil så jeg nå. Ssyns det er vanskelig å finne jentenavn jeg og gubben blir enig om..

Skrevet

nei, desverre :-( svigermors ønske.

Skrevet

Svigermødre bør slutte å legge seg oppi ting de ikke har noe med

Skrevet

Jeg syns ikke Stella og Cassandra passer sammen. Cassandra egner seg best alene. Veit om ei som heter Cassandra Marie.. Det funker, men blir tungt det og.

Skrevet

Jeg mistenker at mine forslag ville være omtrent like interessante for deg som svigermors.

Skrevet

Ser nå at svigermor kommer med forslag som ikke legger seg så langt fra din sjanger. Så da er jeg strengt tatt til enda mindre hjelp. :P

Skrevet

jeg setter pris på alle forslag jeg får. med untak ifra svigermor som har mast med det navnet siden jeg gikk med den forrige.. :-)

Skrevet

Stella er et nydelig navn. Cassandra havner nok litt i harry-skuffen her, men har en ok klang. Jeg ville heller sett på andre greske og latinske navn som f.eks. Cressida, Cassia, Callista, Cornelia, Camelia, Celia. Mye penere enn Cassandra synes jeg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...