Frkena Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 Ja etter å ha tatt en falsk positiv test i forige uke, fikk jeg tr på mandag. Har en baby på 9 mnd nå værste av alt at med engang jeg trodde jeg kansje kunne være gravid ble jeg kjempegla, og bare tenkte at dette skal vi få til å gå på ett slags vis. Menstrasjon min fikk jeg tilbake bare litt over 3 mnd etter fødsel til tross for at jeg fullammet, og det den har kommet med 30 dagers mellomrom, slik som før graviditeten, nå vil jeg egentlig ikke starte på prevensjon igjen, bare la det gå sin gang uten å stresse. sist gang ble jeg gravid etter 3 pp, så det gikk jo ganske fort, men har en følelse på at det ikke bli like enkelt denne gangen. men hva tror dere, er det litt for tidlig å begynne å prøve eller?
Lotta2010x2012 Skrevet 1. september 2011 #2 Skrevet 1. september 2011 Kan bare fortelle at vi begynte å prøve da mini var 8 måneder, nå er han 10 måneder, og jeg håer på spire snart:) Synes det bare er moro hvis det kommer en snart:D En falsk positiv test er nesten umulig, du hadde nok en veldig tidlig sa. Var kanskje det du mente. Da tr kom noen dager etter ikm, fikk jeg først en svak positiv test.. Den sitter nok fort igjen for dere, masse lykke til med valget:) Vi brukte et år på første mann, men håper det skal gå litt raskere denne gangen.
jente_80 Skrevet 1. september 2011 #3 Skrevet 1. september 2011 duh, Mathias.... fullt mulig med falsk positiv test, altså! Heter kjemisk graviditet. Det er vel noe sånt som at det befruktede egget nesten fester seg - nok til at kroppen skiller ut det hormonet som slår positivt ut på graviditetstestene.
Frkena Skrevet 1. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2011 Ja kan vell være det som skjedde da. Vi hadde bare vært litt uforsiktig, det var egentlig rett etter at jeg var ferdig med menstrasjon så regnet det som en sikker periode. Men jeg blir ikke å starte opp med p-pillere, naturen skal få gå sin gang:) regner igrunn med at vi blir å bruke endel lengre tid denne gangen, så da er det vell bare å hive seg til. Nesten litt rart når jeg har en baby at jeg blir helt gaga når jeg ser en nyfødt baby, eller en gravid mage, får bare lyst å oppleve det hele på nytt igjen er en fantastisk gave å gå gravid og føde barn, og jeg ser for en vanvittig glede vi har av lille gutten vår, vil bare oppleve det hele pånytt:)
Lotta2010x2012 Skrevet 2. september 2011 #5 Skrevet 2. september 2011 Ja, vet det, og det var nok det so hente med meg.. Men testen er jo ikke falsk positiv, det har jo skjedd noe med kroppen som gjør at testen slår ut. Egget har bare ikke festet seg ordentlig. Glow: Akkurat sånn tenker jeg også. Synes det var helt fantastisk å gå gravid og og føde, og så mye moro det er med guttungen:) Håper virkelig jeg får oppleve det flere ganger. Savner virkelig magen, hehe:D
septemberpiken Skrevet 2. september 2011 #6 Skrevet 2. september 2011 Bare du er forberedt på at det ikke trenger å ta lang tid (og at det er greit i den situasjonen du er i nå), så er det jo bare å la naturen gå sin gang. Vi forventet at det skulle ta lang tid med nr. 2 siden det gjorde det med nr. 1, men vi rakk knapt nok å tenke tanken på å faktisk prøve før nr. 2 var et faktum... Litt før planen, med andre ord, men heldigvis bare fint for oss!
Frkena Skrevet 2. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2011 Ja er forberedt på at d kan skje med engang, var jo overhode ikke noe problem med nr 1. men vet ikke helt hvorfor at jeg har på følelsen at det ikke blir like lett denne gangen, kansje jeg bare prøver å skru ned forventningene mine:) tenker ikke noe sånn beinhard prøving med el-tester og sånnt, bare ta d helt med ro og kose oss sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå