Gloria ** Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 Hei Jenter! Har sovet noen timer på formiddagen, helt uten drømmer - deilig! Men jeg hadde en aldeles rart drøm forleden. Drømte jeg hadde født men ungen lå ikke ved siden av meg da jeg våknet. Jeg plinget på avdelingen så de kunne hente sønnen min til meg, se ham for første gang, men fikk beskjed om at de måtte ha ham litt til, begrunnelsen var at han var en hermafroditt. OMG!!! Jeg ble helt satt ut, og litt sint for det er mitt barn uansett. Sykehuset var svært så tilbakeholden på guttungen. (Jeg vet litt om denne 'sykdommen', man fødes som regel med mest av det ene eller andre kjønnet, så må ofte foreldrene ta en valg i løp av barn- eller ungdommen og operere vekk det annet kjønn) Jeg spurte hvilken grad av androgynitet ungen hadde og jeg fikk vite han var en perfekt hermafroditt (Alt av kvinnelige og mannlige organer/hormoner tilstede). Og jeg ble SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ STOLT!! Hjertet mitt bevret av glede og alle slags store følelser...! Så våknet jeg. FREAKY!! Hva drømmer/mareritt har dere da????
Edelweis Skrevet 1. september 2011 #2 Skrevet 1. september 2011 Hehe.. Jeg har også noen freaky drømmer. Siste er at magen har sprukket fordi den har blitt så stor, og at det er et hull hvor navlen er på str med en eple ca, og jeg kan se masse vann inni der, som aldri renner ut da vel og merke.. hehe.. tyder vel på at mageskinnet føles meget sprengt for tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå