Gå til innhold

Hormonstimuli/pergobehandling i Kristiansand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte at noen sa de måtte helt til Sandefjord, er ikke dette noe en vanlig gynokolog kan fikse? F.eksempel elvebredden i Kristiansand?

Jeg har time om to uker, så er kjempe spent på om man får noe hjelp der eller man må videre til andre steder.

Håper på svar ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

selv var jeg til gynokolog i kristiansand, elvebredden. jeg er kjempe fornøyd med behandlingen jeg fikk der, er nå sendt videre å venter på time i porgrunn!

masse lykke til :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk for svar!

Hadde du prøvd lenge? Hvor lang ventetid er det i Porsgrunn?

Er så redd for å ikke blitt tatt på alvor, og bli skuffa.... Er sykemeldt for psyken etter å ha mistet i uke 20 etter lang prøving! Det går utover jobb, familie og venner. Har mistet interessen for å være sosial, og knekker stadig sammen.

Håper du svarer igjen.

Skrevet

hei :)

vi har prøvd i to år, uten hell... etter at jeg sluttet på p-pillene krøllet alt seg til, å jeg får ikke eggløsning av meg selv lengre.

i brevet jeg fikk fra porsgrunn stod det 4 månders ventetid, men jeg satte meg opp på ringeliste vist det skulle dukke opp en time på kort varsel. å på tirsdag ringte de, fikk time onsdag.

vi ventet bare 1 måned :)

personene som jobber i porsgrunn er helt fantastiske , de hører og forstår deg.

selv fikk jeg en eggløsningssprøyte i denne syklusen, lykkes vi ikke med dette. blir det videre behandling!

håper alt ordner seg for dere, selv føler jeg endelig at vi er på rett vei. men veien har vært lang og tung...

gleder meg til å følge deg videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...