Gå til innhold

Vet der sikkert er lei av denne tråden.. men jeg syns det er så gøy å tips =) SÅ hva skal dere ha til middag idag da jenter? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det er veldig greit med sånne tråder hver dag så slipper man å lete gjennom hundrevis av andre tråder for å finne tips fra igår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting ser det ut til... Svigerfar skulle kjøre meg til butikken så jeg fikk handlet i dag, men han er ikke å få tak i, og ikke er han eller svigermor hjemme heller... Blir det noe, så blir det vel ikke noe middag før sent på kveld... Glad ungen vår ikke er mer enn 7 mnd, så han lett kan få middagsglass og mme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kyllingfilet stekt litt i panden. lite snit på toppen, hvor jeg tar i litt smøreost. Stekes ferdig i stekepose i ovnen.

 

Serverer ris, saus og salat til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har han på 4 fått lov å bestemme. Så da blir det fullkornsspaghetti med stekte pølser og hjemmelaget tomatsaus. :)

Godt og lettvint. Serverer rundstykker og salat til også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mmmm, eg er så svolten og no luktar det middag i huset! :) Grateng med pasta, soyapølser og grønnsaker i ostesaus :)

 

Det er litt rart, for eg har ALDRI vore flink til å laga mat og stort sett stolt på toro, men no som eg er gravid trur eg husmora i meg har vakna! Det står plutseleg heimalaga mat på bordet støtt og stadig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...