Gå til innhold

når jeg er 20+1 er jeg da i 4 eller 5 måned?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ok, så da kan jeg si jeg er 5 månder på vei? er så mye rot å mas om disse ukene at jeg glir gal:( Svigermor sier jeg er i 5 måned, andre sier 4 å jeg sier jeg vet ikke.. hehe..

 

rart å være i 5 måned å nesten ikke mage:) kan fortsatt fint se tærne mine, ta intimbarberingen, sorry for detaljer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er straks 26 uker på vei og kan også se tærne mine og barbere meg, deilig å ikke bli diger så tidlig spør du meg.

 

Men se på tråden lagt inn nedenfor, der står det hvilken mnd du er i under hvilke uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forskjell på hvilken måned/uke man er i og hvor langt man er på vei. Når man er 20 uker på vei er man i sin 21. uke.

 

Intimbarbering kan jeg ta, og tærne mine ser jeg. Er svær, feit og 39 + 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ønsker heller ikke bli så stor :) da ungår mann kanskje strekkmerker også;-) hihi

 

MEN den tråden forstår jeg heller ikke, ja jeg er dum, den sier at når du har fullgått 17+6 dager er du fullgått 4 månder, MEN den er regnet ut i fra 40 uker.. er ikke et svangerskap 41+2? jeg sier jeg er hallvei i 4 måned da? herregud for et mas på meg da, haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bra å høre:)

Leste bare at på 2 trimester klarte ikke folk å barbere seg allerde i uke 20 så regnet med at den dagen vil komme for meg også.. men som du sier, er det ikke alle som får det problemet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et svangerskap regnes som 40+3.

 

Når du er 20+1 er du rundt 4 og en halv mnd.

Når du er 22 uker på vei beveger du deg inn i din 5. måned som gravid. Når du er 26 uker beveger du deg inn i din 6.måned som gravid.

31 uker 7. måned gravid

35 uker 8.måned gravid og 40 uker er du 9 måneder på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...