Gå til innhold

1 uke igjen til termin..kvalm og maserier..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får jo ikke gjort noe, ikke orker jeg å dra bort på besøk, ikke orker jeg å sette på en klemaskin (som er høyst nødvendig), ikke orker jeg å dra på butikken for å handle... Herregud som jeg virkelig misliker dette! Vil være ferdig med det snart!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner meg sånn igjen!! her kastes det opp ved de minste påkjenninger...men ingen rundt meg ser ut til å forstå det, og det er liksom ikke akseptert at jeg nå helst vil gå i hi fremfor å være sosial, delta på alt mulig. Er det virkelig ikke lov i vårt samfunn å melde seg ut en periode?;)

Skrevet

God bedring båda två! Hoppas ni kan få njuta lite av den sista tiden!

Skrevet

takktakk! :) Også blir jeg så lei av de som sier at det ikke skjer på lenge enda, de kan se det på meg at jeg ikke er klar osv.. å alle som maser om noe skjer...

Nei, det beste er å låse seg inne å legge seg på sofa!

Skrevet

Jeg har det sånn også innimellom. Men plutselig er det masse energi og 'jubel' i kroppen! Hadde 14 stk på komlemiddag for noen dager siden og det var skikkelig stas. I dag har jeg vasket en klesmaskin, ligget i senge og solen og unngått mobiltelefonen.... Helt innadvendt. Skal på kino i kveld da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...