elin Skrevet 1. september 2011 #1 Del Skrevet 1. september 2011 Hei alle sammen. I dag har vi lansert en ny utgave av navneguiden. Det har kommet til nytt søkefelt, hvor du for eksempel kan søke på opprinnelse, antall tegn i navnet og hva navnet skal begynne på. Sjekk den ut her: http://navn.klikk.no/ Håper dere liker den! Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kei80 Skrevet 2. september 2011 #2 Del Skrevet 2. september 2011 Skjønner ikke hvorfor den vi alltid har hatt måtte omgjøres i det hele tatt.. Foretrekker og savner den gamle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 3. september 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 3. september 2011 Hei du. Gamle vaner er vonde og vende, er det ikke ofte sånn? Jeg håper i alle fall at du får noe godt ut av denne etter hvert også. Og om det er noen konkrete ting du savner ved den gamle, er det bare til å si i fra. Så skal jeg ta det videre. God helg! Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kei80 Skrevet 3. september 2011 #4 Del Skrevet 3. september 2011 skal ha for kreativitet ja God helg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urf Skrevet 6. september 2011 #5 Del Skrevet 6. september 2011 Kjekt med litt alternativer til å innskrenke søket, men det jeg aller helst ville hatt er å kunne velge hvilken bokstav navnet skal SLUTTE på. Jentenavn slutter jo foreksempel veldig ofte på a eller e, og det hadde vært veldig kjekt å kunne utelukke disse navnene. Ellers liker jeg den nye utgaven godt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 7. september 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 7. september 2011 Hei Urf. Så bra du liker den! Nå kan du faktisk si hvilken bokstav navnet skal slutte på. For eksempel at navnet skal slutte på L - og være jentenavn. Men du kan ikke utelukke noen bokstaver. Som at du søker alle navn som ikke slutter på A. Hvis jeg forklarte dette godt nok.. Hehe.. Søk i vei! Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå