Gå til innhold

uregelmessige vonde rier

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm aner ikke helt hvordan forholde meg til dette.

er oppi ca 3,5 time nå varer fra 9 (lengste) - 3,5 (korteste) varer 40-50 sek...

men nr 1 varte de 20 timer hele greia, så tørr jo ikke håpe for mye siden de stoppet sist..

men proppen er definitivt godt og kommer masse aprikos farget (fostervann muligens??) aner jo ikke jeg... men noe er de..

og vonde er de, biter nesten i bordet når de kommer.

begynner som mens smerter,klemmer fra under magen, blir super hard og må puste og hvese, så kjenner man de letter taket før de gir seg. så går de x antall min, så på ann i gjenn...

meeeen jeg føler ringe og mase ikke hjelper sånn super mye... + mini er i bhg og skal være med, så kommer min mormor å henter der.. meeen mannen skal til byn kjører om 40 min.. gad så usikker på hva jeg skal gjøre nå....

er jo 40 min til kk fra oss, bhg er på veien. men nå er de nok ute og leker å de elsker han... pokker vil jo ikke ødelegge de heller :( æsj... føler meg litt låst og meget usikker på hva jeg skal gjøre :(

må bare tømme hodet i grunn... forventer jo i grunn ikke noen skal tenke ut svaret for meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo nesten ut som om det er noe på gang:)

Gjør det som føles riktig:) Er ikke din feil om det er kroppen din som lurer deg igjen.

Lykke til:)

Gleder meg til oppdateringen:)

Skrevet

Men stackare!! Först det är så lätt att säga till andra men inte till sig själv - men för guds skull ring en gång extra! Svarar det en häxa i andra luren som tycker att du tjatar - då är det hennes problem för då jobbar hon på fel ställe! :0) Jag hade definitivt frågat om det med vattnet.

Såååå jag blir helt stressad av alla som har så god tid här inne, har ingen aning om hur jag själv kommer vara när det startar men jag har hört så mycket om snabba födslar i det sista att jag känner pulsen stiger... please bli med mannen din - för min skull! :0)

och till sist massa massa lycka till - detta är ju jätte spännande!! :0)

Skrevet

jeg VET du er i gang..og ønsker deg masse lykke til. endelig ble d din tur..jeg håper jeg kommer snart etter...TWI TWI!

Skrevet

Venter spent på oppdatering:)

Skrevet

jag också! :0)

Skrevet

Fødte en god plugg kl 15.04 :-) 4040 g og 52 cm. Koser oss på storken, ble akkuratt flyttet på rom. Fant puppene med de samme :-) historien kommer siden :-) lykke til :-)

Skrevet

Nej men grattis!! Glädjer mig till historian jag! :0)

Kos dig otroligt massa - det är du värd!!

Skrevet

Åh... GRATULERE søte kjære deg, det er vel fortjent!!!

Skrevet

Gratulerer:)

Hvordan var det på storken? fikk far overnatte?

Skrevet

oioi,det var på tide med litt fødsel her inne!!

hehe,send noe føde-støv da... trenger det nå:))

Skrevet

Far dro hjem, men mest siden formen ikke var på topp. Mulig han kunne fått blitt.. Koser oss hvertfall max :-)

Skrevet

Så deilig!! Unner deg det virkelig :o)

Sees kansje mer på småtroll snart da :D

Skrevet

Gratulerer så masse! :-) gleder meg til å høre fødselshistorie :-D

Skrevet

ÅÅÅÅ SÅ KOSELIG!! så deilig at du slapp så mye mere av den overtiden!!dette var liksom startskuddet vi har ventet på:D nå er d bare for oss andre å poppe ut resten av de søte små september barna!! :D hihi:) kos deg på barsel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...