Gå til innhold

hvilken babygym har du og anbefales den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal gå til anskaffelse av en babygym nå som gutten (10 uker)begynner å interessere seg for omverdenen. Men i denne jungelen av babyutstyr og leker er det lett å gå seg vill og la seg forvirre. Derfor spør jeg dere damene her før jeg gjør noe mer :-).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en fra Tiny Love og kan absolutt anbefale den. Har vært mye brukt og populær fra ca 6 uker hos begge mine. Teppe og leker i sterke klare farger og fengende utseende, stengene festes i teppet og kan dermed ikke veltes overende slik disse stativene har lett for å gjøre. Hadde et sånt til eldstemann, og fra han var 4-5 mnd bare veltet ham det over seg. Tiny Love kunne brukes langt lenger

Skrevet

Vi har også fra tinylove, den heter Gymini, kick and play. På stengene som henger over leketeppet, er det mange hull som lekene henger i. Lekene kan man flytte rundt som man vil. Den spiller også musikk, har speil og en sparkematte som visstnok skal lage lys :) Vår kostet 949, så den er jo ikke akkurat rimelig, men småen her har stor glede av den :)

Så absolutt et godt kjøp :)

http://www.minimee.com.au/epages/whitelabel5.sf/en_au/?ObjectPath=/Shops/minimee/Products/6-TIN-N2634&ViewAction=ViewProductDetailImage

Skrevet

har puslematte fra nille, funker fint, og babygymstativ fra biltema :) har holdt til to barn.

Skrevet

Anbefaler noe som kan settes over babyen (altså at det ikke er fast underlag under), det er så mye mer fleksibelt! Og også noe som har "utskiftbare" leker, dvs med f.eks. kan hekte på noen av barnets leker (f.eks. via plastringer) som du har fra før, sånn at babyen kan få sett på noe annet enn bare de som følger med, de kan jo bli lei av å se på det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...