Gå til innhold

Dere som har blitt gravide,når kom og hva er symptomene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jo ikke så lett å kjenne,medisinene gjør jo sitt med kroppen de og:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble ikke gravid på ferskforsøket så jeg kan ikke om dei symptomar men ble gravid på fryseforsøk hvor jeg gikk på progynova og lutinus. Den siste uken før testdagen hadde jeg ganske så sterke menssmerter. Det var sånn at jeg tok paracet til og med siden jeg må være rask ute med det før mensen starter (rekker jeg ikke å ta den like før så blir jeg kjempe dårlig). Men mensen kom jo ikke - det ble postiv test ;)

Skrevet

På fersk forsøket merket jeg sterke luft og mensen smerter fra rugedag 3-4, men jeg fikk satt inn langtids ruget egg(5dg gamle). På fryseforsøket merket jeg lite og ingenting utenom medisinene, annet at jeg ble fryktelig sentimental fra rugedag 3-4. Testet positivt på rugedag 11 på begge forsøkene. Lykke til

Skrevet

Jeg ble gravid på fersk forsøket, og merket ingenting før uka etter positiv test på test dagen. Så ingen symptomer trenger ikke være negativt :)

Skrevet

Hadde masse mensmurringer uka før positiv test, og ømme bryster. Men begge deler kan komme av Crinone også.

Ble gravid på ferskforsøk.

Skrevet

Trykk i underlivet, superømme bryst, og forstoppelse ;-)

Skrevet

Heia Le83, var dette før testdagen?

Har så trykk i underlivet og mye luft - ikke så mye i brystene, trykket nedentil er det største symptomet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...