Gå til innhold

Til Costamummy - kan du hjelpe meg littegrann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Leser bloggen din innimellom, og har fått med meg at du bor i Spania. Skal ned dit på lørdag (Marbella), og har et par barnematspørsmål som jeg håper du kan svare på?! :) Har en sønn på 8 mndr som jeg må handle mat til der nede.

Har de disse små, ferdigblandede NAN'ene der nede?

Er det slik at ALL grøt skal blandes med MME?

Har du noen grøter du vil anbefale?

Er det noe barnemat som er så bra og man ikke får i Norge som jeg bør handle med meg hjem igjen?

På forhånd takk, håper du har anledning å svare :) Og btw: kjempefin blogg du har :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann, gled deg til å komme ned hit, været er nydelig for tiden, ikke for varmt, perfekt :)

Du kan få ferdigblandet nan på det finske/svenske supermarkedet i Fuengirola.

I Puerto banus området ligger en svensk butikk hvor du kan få nestle grøter hvis de har, noen ganger er de utsolgt.

All grøt du kjøper i spanske supermarkeder skal blandes med mme og er veeeeldig søte, styrer unna de jeg. Samme med middagsglassene, de inneholder mere salt enn i Norge, men er nok ingen krise å gi de for en kort periode, spanske babyer overlever jo :)

De har masse gode fruktpureer her, sånne friske, de er ok å kjøpe.

Mme i pulver er helt fint å kjøpe her.

Er nok ingenting du trenger bringe med deg tilbake. Hadde babyen din vært yngre, hadde jeg anbefalt feks ting for luft i magen etc :)

God ferie :)

Skrevet

Supert - tusen takk for tips :) Da tar jeg med en pakke grøtpulver fra Norge. Men prinsen får ta til takke med spanske middagsglass - det overlever han nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...