Gå til innhold

Endelig oppdaget!

Anbefalte innlegg

Er nå 20+3 og mener selv og får høre fra en del som ser at jeg er gravid at jeg er ikke stor men har en flott kule, å hele fasongen viser at jeg skal ha baby. Men allikevel har ingen spurt meg før i går! En herlig dame som jobber som toller og er innom meg når turnusen treffer min vaktplan, var ikke i tvil om at jeg skulle ha lite. Å etter det spurte to andre kunder også! Kanon kjekt at noen endelig ser det! :)

Har vært så skuffet når jeg har truffet venninner o.l og ingen spør meg.. men nå er jeg oppdaget!! Fantastisk kjekt! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143530849-endelig-oppdaget/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott da! Husker forrige gang jeg gikk gravid jobbet jeg i butikk, og kunder som kom inn bemerket først da jeg skulle ha barn da jeg var 8 mnd på vei.... De fikk litt sjokk da jeg sa at termin var om en mnd! Det var lenge før noen så det, gjett om det var irriterende!!

nå er det lov å fortelle og da jenter, kan være nok av dem som lurer, men som ikke tør å spørre. noe som er fullt forståelig, har selv opplevd at jeg skal være temmelig sikker på at det er baby i magen på folk før jeg tør spørre.. litt kjedelig om de bare har lagt på seg siden sist liksom... ellers er jeg glad når det synes sånn at man ikke er i tvil, det var noen uker her som jeg bare følte meg småfeit og uproposjonert etter sommeren;p

Jeg følte meg endelig gravid i dag da ei dame spurte meg om jeg ville ha plassen hennes på bussen hjem. Jeg er i uke 17 og har begynt å få en fin kul, men ikke mer enn at det kan mistenkes at jeg har lagt på meg noe, så det var deilig at en fremmed så på meg og skjønte at jeg var gravid :)

Jeg har inntrykk av at mange ikke tør å spørre fordi det er skikkelig flaut hvis man tar feil. Forrige svangerskap ble jeg gedigen og folk trodde jeg var langt over termin når det fortsatt var 3mnd igjen.

Denne gangen har nesten ingen sagt noe før de har hørt fra andre at jeg venter nr 2. Jeg har ingenting i mot å fortelle folk at jeg er gravid hvis de ikke ser det. Nå er jeg så langt på vei at magen synes godt selv om jeg ikke er stor, så alle ser det jo, men det er veldig få som bemerker det likevel

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...