Sirkus85 Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 Hvor mange dager har dere igjen da, jenter? Sitter å tenker tilbake på datoen vi fant ut at jeg var gravid.. Føles som en evighet siden! Men nå begynner det å gå fort og alt er klart til lille gull kommer =)
♥tosmåtroll♥ Skrevet 1. september 2011 #2 Skrevet 1. september 2011 31 dager igjen her :-D Nermer seg nå!!! Nyyyyter den siste tia alene her hjemme på dagtid....ser Disneyfilmer og baker boller...heeerlig! Men gleder med masse til å treffe lillebror!
Sirkus85 Skrevet 1. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2011 Nyyyyyter stille dager jeg oxo! Dagen går med til å strikke (prøver febrilsk å bli ferdig med et teppe til gullet kommer) hehe... Hadde egentlig passet fint om han kom nå da, begynner å bli veldig nyskjerrig på hvem han er og hvordan han ser ut =)
Mamma i lykkerus Skrevet 1. september 2011 #4 Skrevet 1. september 2011 Jeg og har 30 dager igjen idag! Skal til jordmor idag og gleder meg masse, har så mange spørsmål i disse dager! Og imorgen skal jeg på første time med modningsakupunktur, blir spennende! Har hatt kraftige nedpress og murringer i ryggen i mange dager nå, så kanskje jeg ikke trenger vente 30 dager engang!? Hvordan er formen deres da? Hadde vært spennende å høre for vi har jo termin veldig nært hverandre!
Sirkus85 Skrevet 1. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2011 Skulle ønske det var meg som kanskje ikke måtte vente i 30 dager, men det må jeg sikkert pluss et par dager til hehe... Det er mange som har sagt til meg at jeg burde prøve akupunktur, men jeg får meg liksom ikke til å gjøre det.. Hadde vært fint om du kunne skrive litt om din erfaring her når du har vært der?! Formen min er på topp =) kan virkelig ikke klage. Det eneste jeg har hatt en del av er muskelkramper, men det har vært overlevbart. Hvordan har formen din vært generelt i svangerskapet da?
Soleie m/3 gull :) Skrevet 1. september 2011 #6 Skrevet 1. september 2011 27 dager igjen her.. Men håper jeg slipper å vente så lenge :/ Begynner å bli lei no, og alt føles så tungt. Gleder meg til å få tilbake energien min og kroppen min.
Mamma i lykkerus Skrevet 1. september 2011 #7 Skrevet 1. september 2011 Sirkus85: Jeg skal gi full rapport fra akupunkturen imorgen! Jeg har også vært veldig i tvil, usikker på å bruke penger på noe man har hørt mye forskjellig om. Noen sier det funker hvis man tror på det og omvendt. Men nå i det siste har jeg hørt så mye bra om det at jeg prøver! Har gått på privat ul to ganger hos ei veldig koselig jordmor på Familieklinikken på Majorstua og det er hun som skal sette nålene også. Spent! Ellers i svangerskapet har jeg vært veldig pigg, jobbet 100% frem til starten av juni, så jobbet jeg 75% frem til for to uker siden. Nå er jeg 100% sykemeldt, skeli på jobben og gikk rett i gulvet, så skadet ryggen. Etter fallet har jeg hatt en del sterke bekkenløsningsplager, stikking i ryggen, rompa og beina når jeg går osv. Nå den siste tiden har det dukket opp en del spm, er jo så mye rart som skjer inni magen her om dagen. En veldig aktiv krabat! Din form da? Venter du jente eller gutt?
♥tosmåtroll♥ Skrevet 1. september 2011 #8 Skrevet 1. september 2011 Ser det ikke bare er meg som har masse vondter...sliter max med bekkenet, og har utrolig med kynnere og ryggsmerter + mensensmerter innimellom...heeeerlig!Hadde ingen slike plager før på slutten med nr 1...så håper innderlig han her ikke har tenkt å være så sen med å komme!! Fikk ikke komme inn på akupunktur før uke 38 jeg...så skal ikke før om 2 uker! hmmm.. Gleder meg til å få kroppen min i fred ja!
Mamma i lykkerus Skrevet 1. september 2011 #9 Skrevet 1. september 2011 Jeg har bestilt akupunktur privat da, kan det ha noe med det å gjøre? Kommer rett fra jordmor nå, hodet har vært festet siden uke 34, og nå var hun neimen ikke sikker lenger. Kan hende han har snudd seg.... Hun kjente i mange minutter, men klarte ikke å finne det. Så enten ligger han innmari langt ned/inn, eller så har han løsnet hodet og snudd seg. Så da blir det ul på sykehuset en av de nærmeste ukene. *krysser virkelig fingrene for at han bare ligger innmari langt ned* :/
Mamma i lykkerus Skrevet 2. september 2011 #10 Skrevet 2. september 2011 Da har jeg vært på akupunktur, vet ikke helt hva jeg skal si! Jeg er veldig avslappet og rolig og det sa hun at jeg kom til å bli utover kvelden. Kjente ikke noe spesielt når jeg lå der, så må nesten se om jeg merker noe mer utover kvelden. Skulle få flere nåler neste gang, for da begynner hun med modningsnåler. Så blir spennende å se neste uke om jeg merker noen forandring!
Lemis Skrevet 2. september 2011 #11 Skrevet 2. september 2011 Heisann jenter! 34 dager igjen her:) Skikkelig nedtelling nå hehe. Skikkelig lei og klar for å få babyen i armene! Spennende med oss neste måneden og når vi føder i forhold til termin. Ikke mange dager igjen til permisjonen heller:) Skal gå til akupunktur jeg også, men har ikke bestilt time enda. Fikk modningsakupunktur i forrige svangerskap ( har 2 barn fra før) og var veldig fornøyd! Fikk maserier på vei hjem fra timen og fødte halvannet 1 1/2 døgn etter dette:) Hun jeg gikk til var utdannet sykepleier og hadde gått 3 år på akupunkturskolen i oslo. hun var skråsikker på at det satt i gang fødselen og at en ikke kunne sitte de nålene som var ment for det før termin..hadde forresten en fin fødsel med "ordentlige" rier også, i forhold til min første fødsel, hvor jeg også gikk 15 dager over termin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå