Gå til innhold

Har noen her gått fra fet til tynn og lekker?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, da jeg gikk gravid og gikk opp 30 kg!!!!

 

Aldri følt meg så feit før. Det positive er at jeg fikk større og faste bryster, men var ikke fornøyd med magen eller rompa.

 

Heldigvis klarte jeg å gå ned til den normale vekten etter 1 år med mye gåing og lek med barna.

 

Livet mitt ble bedre ihvertfall og jeg fikk bedre kondisjon og ikke minst selvtillit selvom brystene mine forsvant. Idag kan jeg gå med hva jeg vil og er fornøyd med kroppen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lekker og lekker... Kjenner en som var ca 30 kilo overvekitg, men gikk ned over 50 kilo. Hun utviklet selvfølgelig anoreksi, og ser ikke egnetlig lekker ut.

 

Hadde hun stoppet etter de 30 kiloene hadde hun sett ganske lekker ut, for hun er egentlig en nydelig jente. Heller 30 kilo for mye enn 20 kilo for lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke en eneste negativ ting ved og gå ned i vekt.

ALT blir bedre. :D

Men enig med hun over at alt til sin grense. Er ikke fint og blir for tynn.

Men det å bli normal føles bra :)

Har slanket meg 30 kg. Har litt igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned fra 80 kilo til 59 kilo. ALDRI følt meg så sexy. Hihi :P Men må begynne fra scratch etter barnet er født da siden jeg snart veier 80 kilo igjen :( Men når jeg ser på bildene fra jeg veide 59 kilo har jeg en god motivasjon, men tror nok dessverre ikke alt blir like stramt, men er verdt det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har gått ned fra 67 til 53, og det er bare fordeler med det! Er supersprek, lett i kroppen, passer alle klær og de ser fine ut på. Masse å finne på salg pga at man bruker en str som alltid er igjen i stativet. Og man føler seg lekker og fin! Slipper å tenke på om man har valk når man sitter, dobbelthake på bilder osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg :o) Det første du må gjøre er å analysere problemet. Er det for lite aktivitet, for høyt matinntak, feil matinntak eller alt på en gang?

 

Så må du tenke ut hva det er du vil forandre på først. Ikke prøv å tenk at du må forandre alt på en gang. Sett deg delmål, gjør gradvise forandringer i ditt eget tempo. Tar en seg vann over hodet, er det ikke rart om en ikke lykkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned fra 133 til 68 kg, kommer ikke noe særlig ned i vekt mer før jeg får fjernet all denne overflødige huden og restefett. forhåpenligvis innen Jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned fra 98kg til 58kg :) Er fornøyd nå, men ting må strammes opp! Så må begynne å trene mer styrke, og litt mindre kondisjon. Har spist sunt, trent 5ggr i uken og holdt meg unna snop. Er faktisk veldig enkelt når man først kommer inn i den rutinen :) Har brukt 10 mnd på dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått fra 120 til 60 kg. Føler meg lettere, ting er ikke så slitsomt, har mye mer energi.

 

Pluss at jeg tenker ikke kropp lenger, nå er jeg helt normal, så jeg trenger ikke være redd for å skille meg ut på den måten. Dermed kommer JEG mer frem. Jeg er trygg på å vise frem min personlighet nå, for jeg er ikke redd for å stikke meg frem lenger.

 

Det er godt å ta på seg en kort kjole og høyhelte sko, kikke seg å speile å tenke at nå var jeg dødsfin. Istendenfor å ta på seg den ene kjolen som passer, men som ser ut som en potetsekk..

 

Når det er sagt så var jeg en stor dame som ikke turte å pynte meg, var så redd for sympatiske blikk "se hun har prøvd å pynte seg da".. Men jeg kjenner maaaange store damer som er flotte, deilige og råsexy. På samme måte som jeg kjenner også damer som veier 60kg, men har null utstråling. Så om du får det godt inni deg synes det utenpå. Men for min del var det lettere å få det godt inni meg når jeg ikke lenger hadde alle disse kg å bære på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned fra 150 til 63 kilo(168 cm) og jeg stortrives i den nye kroppen min. Det er kjempegøy å kjøpe klær, løpe etter barna og gå turer med valpen vi nettopp har skaffet oss:) Vektnedgangen min er nesten utelukkende positiv, den har uten tvil forbedret helsen min ett tusen hakk men også gikk den mentale delen et ekstra boost.

Eneste minuset er at jeg ser ut til å miste venninner...Blir aldri mer bedt ut på byen med ene gjengen lenger. Heller ikke en felles venninne av oss blir inkludert på samme måte før og hun har også gått kraftig ned i vekt. Tilfeldig? Mannen min tror de er misunnelige siden vi nå kan "konkurrere" med dem ute blant folk. De har alltid vært slanke og vært de som har fått oppmerksomheten, vi har stått i kroken og passet på tingene deres mens de har kastet seg ut på dansegulvet med alskens menn. Vet ikke helt om jeg støtter den teorien hans, vi har jo vært som erteris siden videregående og nå er vi 37. Men, jenter er som kjent jenters verste fiende.

Ble litt avsporet dette innlegget her:) Uansett...Jeg hadde aldri trodd jeg skulle klare dette med min så godt som ikke-eksisterende viljestyrke men jeg har klart det og da kan alle det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...