Gå til innhold

Skulle sååå gjerne hatt billetter til Lisa Williams!!! Noen som skal selge???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nøyaktig hva er lite voksent med å seriøst lure på hvorfor folk betaler i dyre dommer for å se dette? Det lite voksne er vel mennesker som ikke aksepterer spørsmål.

Annonse

Trodde det var en artist, men så googlet jeg henne. Et tips er jo å bestille billetter i tide... Når det er sagt så skulle du ha fått billettene mine gratis, hvis jeg hadde hatt - selv om det alltid er en underholdning i seg selv å se på ustabile mennesker opptre.

Underholdning. Det samme du opplever på kino og teater, revy og konsert, opera og ballett, talkshows og andre tv shows, osv osv. At dette ikke er dn personlige preferanse for underholdning er jo hekt nydelig. Det at du føler du må fortelle andre mennesker det, som ikke bryr seg i de hele tatt om dine preferanser, er mer bekymringsfullt.

Hehehe, for noe sludder. Jeg har ikke fortalt noen om mine preferanser, jeg har stiltet spørsmål.

Forøvrig er Lisa Williams sine show ikke verdt å se live. Det er fabelaktig mye dødtid og mye svada.

Fordi de er solgt....

Hmmm lurer på hvorfor det er så mange negative mennesker her inne....

Jeg tror på det, har faktisk opplevd noe som har fått meg til å gå fra skeptisk til troende:) Så sånn er det med den saken:D

Ha en strålende dag alle surpomper, det skal jeg ha;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...