car123 Skrevet 1. september 2011 #1 Skrevet 1. september 2011 Jeg er nå straks 39 uker på vei og fått gleden av å få sopp!!! jeg var hos legen i går og fikk det påvist. Jeg har smurt meg med middel fra apotek og tatt stikkpille. Jeg har også smurt meg med naturell yoghurt, gått med luftig tøy osv. Men det hjelper ikke. Det svir, klør, er hovent og vondt. Noen gode råd? Skal på sykehuset i morgen for å sjekke åpning/modning. Tror dere de vil gjøre det, til tross for soppen?
førstekroll Skrevet 1. september 2011 #2 Skrevet 1. september 2011 Sopp er ikke farlig, verken for deg eller babyen, bare jævlig irriterende. Dersom det er canesten du har brukt, og dette ikke funker, kan du prøve det andre middelet de selger på apoteket. Jeg husker ikke hva det heter, men det begynner på P. Canesten funka ikke på meg, men det gjorde det andre middelet. Dersom man bruker canesten mange ganger blir man "imun", og det virker ikke slik det skal.
Håper_og_tror Skrevet 1. september 2011 #3 Skrevet 1. september 2011 Det andre heter Pevaryl. Til meg virket canesten Stikkpille sammen med canesten krem. Viktig å bruke kremen 1-3 ganger daglig i optil 2 uker. Hvis ikke kan det komme tilbake igjen.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 2. september 2011 #4 Skrevet 2. september 2011 Melder mig in i denna "sopp-klubben"... Guda mig så fräsch man känner sig damer! Stinker på hela badet när man ska på do - här smöras det för fullt och verkar hjälpa snabbt! Tack o lov!! Kan inte tänka mig värre än att vara i födsel med denna lukten här! ha ha! Äsch! Ha en fin (sopp) dag.... Dålig humor som vanligt! Sorry!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå