Gå til innhold

I dag var det like før jeg tok en fridag på skoleungen, hadde det ikke vært for at...

Anbefalte innlegg

Jeg kastet vekkerklokken i veggen, slik at batteri og deksel falt av og bak sengen, og jeg hater at sånt skjer, så tvangstankene gjorde at jeg måtte reise meg og fiske det frem, og da var jeg jo allerede våken.

Fy søren, jeg er TRØTT!

Men gutten kom seg i hvert fall på skolen...

Fortsetter under...

Et engangstilfelle, er ikke akkurat slik at det har skjedd før. I dag var jeg så trøtt at all fornuft fløy hen, ja. Men han kom seg nå uansett på skolen, fornuften seiret.

heh.. Regner med at du kødder selvsagt:p Det er da ingen som holder barna hjemme fra skolen fordi man er trøtt???

Godt at du klarer å stå opp for tvangstankene/vekkerklokka sin skyld da, men at du ikke klarer det for barnets skyld. hmmm...

Ingen som holder igjen barna fra skolen fordi de er trøtte? Jo desverre det forekommer, jeg vet selv om noen som har gjort dette, og ikke bare en eller to ganger, men flere ganger.

Ikke bra i det hele tatt...

joda, det er folk som ikke står opp for å få barna på skolen..

har ett tilfelle her i familien hvor barnet tilslutt fikk innvilget skoleskyss med taxi, fordi h*n aldri sto opp tidlig nok til å rekke skolebussen... Etter mye farvær, bv inn i bildet, så fikk de skoleskyss så barnet skulle komme på skolen

mor var ikke syk, bare lat

Annonse

0935 her

ikke at jeg lar barna være hjemme men at jeg som lærer får mld om at de forsov seg.... hele dagen... eller at eleven har vært syk men hører eleven sier til kompisene at de var så trøtte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...